Skip to content

خانقاه: “من” گی هستم و “او” ترنس و “آنها” … هستند.من و تو نداریم.ما همه با هم هستیم.

2009/11/20

لینک به منبع

خط اول:فوبیا ترس بیمارگونه،قرار است که باعث اختلال در زندگی روزمره شخص هراسیده شود.
خط دوم:حتی افلاطون با همه دیکتاتور مابی اش(رجوع کنید به آراءِ او در مورد هنر و هنرمند) به هرمافرودیت اعتقاد داشت. یونگ ،قبله آمال تعداد زیادی از انسانها(من نه!)به وجود بخشی از مرد در زن و بخشی از زن در مرد اعتقاد داشت.
خط سوم:تردید
خط چهارم:29 آبان روز بزرگداشت افرادی هست که در تردید به سر می بردند ولی حیواناتی انسان نما به خاطر فوبیایی که داشتند به جای آنکه ترس بیمارگونه اشان یقۀ خودشان رابگیرد ، معصومینی غرق در تردید را کشتند.
اعتراف:من خودم از این روز با خبر نبودم ولی از طریق هملت عزیز با خبر شدم و نمی دونستم کسانی به خاطر اینکه ترنس بودند کشته شدند.
اعتقاد:به نظر من تردید ، جایی که فکر می کنی چیزی درست کار نمی کنه ، زمانی که از لنگ بودن کار نگرانی،همون جایی است که راه پیدا می شه و سوژه متولد.من فکر می کنم که ترنس های ما می تونند حرکتی اجتماعی رو آغاز کنند و پیشرو در تغییر تعاریف کلیشه ای و خسته کننده و بی مورد در باره جنسیت باشند.
آرزو:آرزو می کنم هیچ کجای دنیا هیچ انسانی به خاطر فوبیای یک سری حیوان کشته نشه.
مانیفست:حقیقت در اقلیت است.

5 دیدگاه leave one →
  1. پسر permalink
    2010/04/07 05:40

    من امیر و گیی هستم . اهل تبریزم . پسرهای گی تبریزی باهام در ارتباط باشند .
    email :amir_topgay@yahoo.com
    فقط تبریز

    • ارین permalink
      2013/10/12 20:39

      من ارین هستم اهله تبریز؟

      • navid permalink
        2014/01/18 16:59

        salam manan navidam az tabriz

        • sina permalink
          2014/06/04 15:55

          slm navid jan age momkene shomare bezar bishtar ashena shim man sina hastam 24 az tab

Trackbacks

  1. وقایع مرتبط با دگرباشان ایرانی در سالی که گذشت « پسر

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 185 مشترک دیگر بپیوندید

