پرش به محتوا

دست نوشته های یک همجنس گرا: آقای فریدون فرخزاد شما عموی من را ببخشید

2009/03/26

لینک به منبع

ببخشيد شما آقاي فريدون فرخ زاد هستيد ( تقريبا شبيه عكس هايي بود كه ازش ديده بودم ولي كمي زيباتر و جذاب تر )

بله امري بود

راستش من مي خواستم از شما بايت حرفهايي كه عمويم نسبت به  شما زده بود از شما عذر خواهي كنم

حرف ، چه حرفي

راستش ديشب داشتم  ترانه هاي شما را گوش مي دادم كه در اين حال عمويم وارد اتاقم شد گفت اين چيه داري گوشه مي كني اين فريدون …….. بود

چي بود ؟

شرمنده نمي تونم بگم آخه منم گناه مي كنم  ، خوب بگو موردي نيست داري به خودم مي گي مثل عمويت كه پشت سر يك مرده حرف نمي زني

با كلي من من كردن و عرقهاي كه روي پيشانيم نشسته بود گفتم عمويم گفت شما ابنه اي بوديد ( فقط اميدوارم وبلاگ به خاطر اين حرف عمويم فيلتر نشود !! ) 

بعد زماني كه من گفتم يعني چي

گفت يعني او مرتيكه شوهر داشت

از حرف عموي خودم خيلي جا  خورده بودم  خيلي دوست داشتم جواب  دندان شكني به اون بدم ولي باز هم مثل هميشه سكوت …

حال شما منو مي بخشيد ؟

محمد حسين ،‌محمد حسين پاشو كلاسست دير مي شه  و با گفته هاي مادرم خوابم بيدار شد خيلي عجيب بود ولي باز هم خدا را شكر كه حداقل در خواب از آقاي فرخ زاد بخاطر حرفهاي عمويم و سكوت خودم  معذرت خواستم

هنوز دیدگاهی بیان نشده

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 162 مشترک دیگر بپیوندید

