پرش به محتوا

طعم زندگی: تست گی شناسی

2009/05/28

سخن رضا “پسر”: این تست بیشتر جنبه ی شوخی و سرگرمی داره تا واقعیت، همونطور که در انتهای مطلب هم آماده گی بودن ملاک و معیار خاص و مشخصی نداره و فقط با اینجور تست ها می شه قدری تفریح! کرد

لینک به منبع

مدتی پیش یک جایی.. یادم نیست کجا.. درمورد خصوصیات فیزیکی و رفتاری گی ها مطلبی خواندم.. خصوصیاتی که به گفته نویسنده معیار شناسایی یک گی می تواند باشد.. از جمله اینکه گی ها شانه های افتاده دارند.. در زمان نشستن پاهایشان را جمع میکنند.. پایین تنه چاق تری نسبت به استریتها دارند.. در زمان حرف زدن بیشتر دستهایشان را حرکت می دهند… ولی جالب ترین موردی که ذکر کرده بود مربوط به انگشتان دست بود. نویسنده اینطور عنوان کرده بود که در گی ها انگشت اشاره بلندتر از انگشت انگشتری (از اسم انگشت مطمئن نیستم!)هست.. مثل تصویر زیر:

gay-test-2

handquestion

احتمالا من نمونه خوبی نباشم اما درمورد من مثال انگشتان دست صادق هست.. دوست دارم بدون از خواننده ها.. چه همجنسگرا و چه استریت (اگر جزو خواننده ها باشند) افرادی هستند که به این طریق گرایششان قابل تشخیص باشد.. لطف کنید بگویید. در بیشتر افرادی که من از این روش برای شناختن گرایش جنسیشان استفاده کردم جوابهای مثبت قابل ملاحضه ای گرفتم و فکر میکنم درصد بالایی شامل این قانون فیزیکی! هستند.. ولی شاید هم آمار من اتفاقی باشند.

مورد یاد شده نیز مثل هر مورد دیگری نمی توان به کل گی ها تعمیم داد ولی شاید بتوان به عنوان یکی از خصوصیات بارز بشمار آورد.

48 دیدگاه leave one →
  1. 2009/05/28 18:05

    vay foghalade bood, man ke daram shakh dar miyaram, do ta angoshte man daghighan ba ham barabar hast, man madrese ke miraftam motevaje in ekhtelafam ba baghiye shode boodam ama jedish nagerefte boodam. kheyli in link bahal bood, mahshar boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood,

  2. 2009/05/29 09:12

    سلام،
    این قضیه انگشتها اصلا شوخی‌ نیست،و یکی‌ از علمی ترین چیزها در مورد گی هاست

    و نتایج این تحقیق که مربوط به ساله ۲۰۰۰ هست در یکی‌ از معتبرترین ژورنال‌های علمی‌ دنیا یعنی‌ نیچر چاپ شده. جالبه بدونین که مقالاتی که در نیچر چاپ میشن،بالا‌ترین درجه اعتبار و به قول معروف Impact Factor رو دارن که Impact Factor این ژورنال فکر کنم در حال حاضر حدود ۳۰ هست که در مقایسه با ژورنال‌های معمولی‌ که زیر ۱ هستند نشان از درجه اعتبار این ژورنال داره.
    آدرس دقیقه این مقاله در نشریه ‌ نیچر اینه:
    Nature Vol.404, pp455 – 456 ,2000
    و اگه بخواین در این مورد بیشتر بدونین به این لینک یه سریع بزنین:
    http://www.unl.edu/rhames/courses/readings/homofinger/homo_finger.html
    که قسمتی از وبسیت دانشگاه نبرسکا-‌لینکلن آرای آمریکا هست.البته چیزی که این مقاله میگه اینه که این نشانه انگشتها در تعداد بیشتری از گیها به نسبت استریتها دیده شده،ولی‌ بازم در همه به صورت ۱۰۰% دیده نمیشه

    موفق باشی‌،
    شایان

    • 2009/05/29 11:20

      شایان جان متشکر از اطلاعاتت

  3. 2009/05/29 17:57

    اینی که این شایان خان میگه کاملاً درسته. البته به این معنا نیست که اندازه انگشت دلیل گی شدن افراده!! اما به این معنیه که افراد گی معمولاً این طورین.
    راستی یه سوال… من انشگت اشاره ام بلندتر از انگشت انگشتریم هست! این یعنی چی؟! یعنی من از گی هم یه چیزی اون ور ترم؟! :-D

  4. 2010/01/19 11:49

    ادزردزد

  5. 2010/01/19 19:58

    قانون انگشتا در مورد من صادقه. ضمن اینکه من چپ دست هم هستم,مثل گوگوش,مثل باراک حححح س ی ن اوباما,مثل فیدل کاسترو(البته تأکید میکنم من هیچ سنخیتی با این افراد ندارم و اونا هم با من ندارن).من عاشق پیتزا و ماکارونی ام هستم.وااای خدا,یعنی من اینهمه گی ام؟:-D

  6. سروناز هدایتی پیوند پایدار
    2010/09/11 08:27

    راست میگی من تی اس اما داداشم گی و این علامت هارو داره

  7. فربد پارسا پیوند پایدار
    2010/09/11 08:31

    راست میگه اقا شایان من و دوستام یه گروهیم که هممون گییم و به صورت ضربدری کار میکنیم و هممون این علایم رو داریم

  8. 2010/09/28 15:26

    من سياوش هستم و از بيان اين نكته علمي كه مطرح كرديد واقعا خيلي متشكرم و اين در من هم صدق ميكنه

  9. 2010/09/30 01:00

    برای دست راست من غلط در میاد
    ولی برای دست چپم این قضیه درسته
    (ضمنا چپ دستم هستم)

  10. 2010/10/22 17:00

    سلام
    من از بچگی گی بودم و الانم هستم.
    اما انگشت حلقم بلندتر از انگشت اشارمه(برعکس اون عکس). خواهش میکنم به من بگید تکلیفم چیه که اینقدر عشق پسرم و این قانون تو من صدق نمی کنه!!
    ممنون

    • 2013/03/23 17:46

      سلام خوبی من امیر هستم از ایلام گی تاپ هستم 31 سال اگه مایل بودی بهم پیام بده filhoking

  11. 2010/10/22 17:07

    نه
    ببخشید. دستمو اشتباه میگرفتم.
    مال منم برابره. واقعا جالبه.
    من کلاس چهارم دبیرستانم و حالا میتونم از این شیوه، مشکوک به گی های مدرسه رو پیدا کنم.
    من دوست استریت زیاد دارم اما دوست گی ندارم.
    این ایمیل منه mentalpumo@yahoo.com
    لطفا باهام ارتباط برقرار کنید.ممنون

    • 2010/10/22 19:55

      این بیشتر یه تفریحه تا یک تست با نتیجه درست
      بهتره برای شناخت گرایش دیگران به این روش ها اعتمادی نکنید

  12. 2011/01/03 19:06

    khili ali bood

  13. 2011/01/03 19:08

    too roo khoda bazam az in neshane ha bezarin ma hamoo beshnasim khaste shoodim az gaim mooshak bazi m3r30 az shooma

  14. 2011/01/11 18:12

    سلام من فرهاد هستم با دست راست مينويسم ولي خوب دست چپ من اين حالتو داره دوست گي هم ندارم تا ازش بپرسم آيا واقعا من گي هستم اين وسط گير كردم از حقيقت ميترسم چون گوشه گير هم هستم مخوام به من كمك كنيد تا زمين نخورم
    iloveyou.mooch@yahoo.com

  15. 2011/01/18 15:42

    jaleb bood man to ketabaye rawan shenasi hamchin chizio nadide bodam,wali chand nukte dige ham hast :be nazaram ba tahghighati ke shude shamle ha(ke ma be onha 2jense migim)bishtarin lezat ro mibaran

  16. 2011/01/31 01:01

    Man Az Doostaye Ghadimit hastam Mikhastam Begam Pesar Yekam Kelisheyi Shode Ghablana Kheili Jazab Bood Vali Alan….

  17. 2011/03/11 23:14

    سلام من این رو که انگشت اونجوریه قبول ندارم چون من گی هستم و این طوری نیستم

    • 2013/04/26 13:33

      سلام سینا من از گی ها خوشم میاد . میشه بیشتر راجع به خودت بگی.

    • 2013/04/26 13:34

      سلام سینا من از گی ها خوشم میاد . میشه بیشتر راجع به خودت بگی.

  18. 2011/03/18 21:24

    خوب فک کنم، چیز جالبیه اما، لزوماً هرکی که انگشتاش این جوریه گی نیس و هر کی که گیه لزوماً انگشتاش این جوری نیس!!

  19. 2011/03/30 10:55

    این چیزیکه گفتی درمورد منم صادقه

  20. 2011/04/19 14:25

    سلام من دنبال یه گی میگردم اگه کسی هست یا سراغ داره بهم ایمیل بزنه از خجالتش در میام اگه یزدی باشه بهتر
    من18سالمه
    اینم ایمیلم:
    sadeghtabayi@rocketmail.com

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 161 مشترک دیگر بپیوندید

