پرش به محتوا

ما هم سبز هستیم اما سبز فقط قسمتی از ما است!

2009/08/02
بدست

در تکمیل پیشنهاد قبلیم برای این روزها و در ادامه راه برای آینده توصیه ام برای طراحی لوگو اینه که با کشیدن رنگ های پرچم همجنسگرایان در کنار هم و جلوه دادن به رنگ سبز هم همبستگیمون را با هموطنانمون نشون بدیم و هم نشون بدیم سبز فقط قسمتی از ما است و شاید! گامی برای رسیدن به رنگین کمان احترام به حقوق همدیگر.

flag

28 دیدگاه leave one →
  1. 2009/08/02 21:27

    پیشنهادت عالی و هوشمندانه هست! من همین الان میرم سر وقت فتوشاپ و لگوم رو دستکاری می کنم!

  2. 2009/08/02 21:51

    واقعا عالی بود.

  3. 2009/08/02 22:20

    این هم آدرس هدر پسر:
    https://5pesar.wordpress.com/files/2009/08/copy-of-eteraz09-06-18-copy7.jpg

  4. 2009/08/03 03:19

    من با طرحت موافقم رضا جان ولی متاسفانه هر کاری کردم در بلاگم قرار نگرفت
    این لگو. خواستم درباره شعار استقلال آزادی جمهوری ایرانی موضوعی را مطرح کنم.
    حتما خبر دار شدید که موسوی بلافاصله پس از شنیده شدن این شعار ِ کلیدی و
    بسیار مهم، در سایت خودش اعلام کرده که جنبش سبز و حامیانش فقط در چهار چوب قانون اساسی حرکت می کنند و جمهوری اسلامی نه یک کامه کمتر نه بیشتر.
    این یعنی چه؟ بعنی دهن کجی آشکار موسوی به مردم و همه کسانی که آن شعار
    جمهوری ایرانی را قبول دارند. من از شما خواهش میکنم که این لگو را همچنان حفظ کنید تا زمانیکه خواست جمعی مردم این است(یعنی حکومت غیر دینی)
    از اینجا به عنوان یک ایرانی همجنسگرا به موسوی اعلام میکنم که همه ی حرف های
    ایشان به حساب زیر تیغ بودن گردنش توسط گروه دیگر حکومت دلخواهش(اسلامی)
    گذاشته نخواهد شد؛ و یاد آوری می کنم که این جنبش سبز ایرانی را در اثر توهمات اسلامی شان به ریش خودشان و گیس خانومشان( که الگویشان دختر بچه ای عرب است) نبندند. سبز آزادی شما و دمکراسی شما را و ارمغان شما را پس از این کشتار ِ بی پایان دیدیم.( حکومت اسلامی نه یک کلمه کمتر نه بیشتر)
    دست ِ کم می توانستید دهانتان را باز نکنید.

    • 2009/08/03 11:00

      آسمان جان متشکر از توضیحت و با نظرت موافقم

  5. 2009/08/03 05:55

    سلام
    مناسفانه بعد از فیلتر شدن وبلاگم پست های وبلاگ جدیدم در اینجا قرار نمی گیرد احتمالا آدرس آن را ندارید اگر لطف کنید و لینک وبلاگم را تصحیح نماببد ممنون می شود
    1hamjensgera.blogfa.com

    با تشکر

    • 2009/08/03 10:56

      چشم محمد حسین جان

  6. 2009/08/03 08:33

    سلام
    یه سوال داشتم خدمتتون
    توی بنر بالای صفحه نوشته اید :
    به عزای جمهوریت

    سوالم این هست که مگر در 30 سال گذشته رژیم آخوندی جمهوری بوده که حالا در عرض یک ماه دیکتاتوری شده؟

    • 2009/08/03 11:00

      متین جان من هم اعتقادی به اینکه این حکومت اسلامی هرگز جمهوری بوده باشه ندارم و نداشتم اما گاهی برخی رویدادها سر از زخم های کهنه باز می کنند
      انتخابات اخیر هم یکی از اینگونه اتفاقات و تنفیذ و تحلیف یک دستنشانده دیگر توسط دیکتاتور هم سر از زخم جمهوری خواهی این ملت باز کردند که شاید تاریخی نمادین برای یادآوری این زخم را رقم زده باشند.

  7. 2009/10/25 13:03

    سلام رضا جان من یه لزبینم که همیشه وبلاگتو دنبال میکنم وازت ممنونم بابت فعالیتت واقعا کمک کنندست درسته همجنست نیستم اما به عنوان یه هم حس همیشه تحسین کردم فعالیت گی هارو متاسفانه لزبین ها کمرنگ فعالیتشون.امیدوارم روزی برسه ما هم طعم آزادی رو حس کنیم
    موفق باشی

    • 2009/10/28 18:43

      زرشک جان مرسی از لطفت، در اولین فرصت هم وبلاگت روی پسر لینک خواهد شد

    • 2011/09/03 07:04

      لزبین ها کمرنگن؟ یکسری به وبلاگ بنده بزن عزیز.

  8. 2009/11/14 16:38

    سلام،
    من هم یه جوریم، میدونی، اگر 100 تا دختر سکسی جلوم زندگی نامشون رو لو بدن، اصلا برام فرقی نداره. ولی عاشق پسرام.

    ولی خیلی برام ترسناک، آخه من به خدا و مسائل دینی اعتقاد دارم. واسه همین هم اینقدر اعصابم خورد میشه که هروقت میرم تو خیابون سرم رو میندازم پایین. دیگه کارم به جایی کشیده که واسه کنترل این احساسم قرص مصرف میکنم، البته منظورم ژلوفن برای سر درد. مخصوصا روزهایی که میرم دانشکده. آخه دوستایی دارم که …
    واقعا دارم دیوونه میشم. احساسم یه طرف قضیه، اعتقاداتم از یه طرف دیگه. ای کاش میشد به دختر ها همین علاقه رو میداشتم.

  9. 2010/01/07 12:42

    سلام خوب هستيد من هم مثل آقا افشين هستم
    rimatinaamir@yahoo.com به من سر بزنيد خوشحال ميشم
    فداي شما دوستان بشم

  10. 2010/01/08 18:04

    سلام به همه.من تازه اومدم به جمعتون.میخام یه وبلاگ بسازم.به راهنماییتون نیاز دارم.دوست دارم منم باشم.رضا جان مطلباتو میخونم وکیف میکنم.

    • 2010/01/08 20:30

      خوش اومدی
      بهتره یه سری به وردپرس یا بلاگر بزنی و اونجا یه وبلاگ واسه خودت بسازی
      خوشبختانه همه چیشون هم فارسی هست و فکرنمی کنم کار چندان مشکلی باشه

  11. 2010/01/08 18:12

    میشنوم که میگه من نمیفهمم جرج مایکل چرا اینجوریه؟
    میشنوم که میگه نمیفهمم چی شد که یه… شد وزیر امور خارجه المان؟
    با خودم میگم از درکت خارجه که بفهمی.تو بچسب به همونی که واسش قدیما سر چاررا وایمیستادیو الان…

  12. 2010/01/08 18:34

    به افشین:
    تو یه جوری نیستی.تو خودتی.خود خودت.

  13. 2010/01/09 05:31

    مرسی رضا جان.
    فکر کنم باید یه مدت فارسی تایپ کردنو تمرین کنم.همین یه خط 5minطول کشید تا نوشتم.

  14. آوره از وطن پیوند پایدار
    2010/03/16 21:51

    وقت اطلاع رسانی است وآگاه گردن از بی شرمی حکومت .به این

    شر .ور .ها.دیگه بسه چرت پرت.گفتن متشکرم..آواره از وطن

  15. 2010/06/23 18:59

    salam behame dostan aziz man emrooz shansi in saito didam khili khobeh az kzsi ke dorostesh kardeh mamnonam kesi midonam saity bashe vase dostyabi faghat vasey gayhay irani

    • 2010/06/23 19:59

      لطفا میل آدرست رو بنویس

  16. 2010/12/14 12:08

    پرچم قشنگیه
    سبز فقط قسمتی از ماست . . .

  17. 2011/05/18 00:10

    درود بر شما
    این وبلاگ مخصوص گی هاست
    http://www.pesaretanha3.mihanblog.com

دنبالک‌ها

  1. آموزش قرار دادن لوگوی اعتراضی دگرباشان در کنار وبلاگ « پسر
  2. اعتراض بلاگرهای دگرباش در روزهای نکبت ( 4 ) « پسر
  3. اعتراض بلاگرهای دگرباش در روزهای نکبت ( 5 ) « پسر
  4. وقایع مرتبط با دگرباشان ایرانی در سالی که گذشت « پسر

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 162 مشترک دیگر بپیوندید

