Skip to content

G.logs: کن مهلمن برای حمایت از ازدواج همجنسگرایان آشکار سازی(came out)کرد

2010/08/30
by

پیوند به منبع

کنث بریان مهلمن (متولد 21 آگوست 1966،بالتیمور،مری لند) یک وکیل مدافع آمریکایی و شخصیت سیاسی است که به عنوان مدیر کمپین انتخاباتی جورج بوش در سال 2004 و ریاست کمیته ی حزب جمهوری خواهان از سال 2005 تا 2007 خدمت کرده بود.

کن مهلمن

در 26 آگوست 2010 ، آشکارسازی مهلمن به عنوان یک همجنسگرا او را به بالاترین مقام سیاسی در حزب جمهوری خواه که به طور آشکارا همجنسگراست بدل ساخت.

مهلمن در بخشی از سخنانش درباره ی این آشکارسازی گفت: “43 سال طول کشید تا احساس راحتی با این بخش از زندگی خودم پیدا کنم”

کن مهلمن

و اضافه کرد: “هرکس مسیر خودش را برای حرکت و جنبش دارد؛ و برای من اینگونه بود که در طول چند ماه قبل به خانواده ، دوستان ، همکاران سابق و همکاران کنونی این موضوع را گفتم و آنها شگفت زده شدند و حمایتشان را اعلام کردند.این مرحله چیزی بود که از من انسانی بهتر و خوشحال تر ساخت.کاری که آرزو می کردم کاش سال های پیش انجام داده بودم.”

منابع:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ken_Mehlman

http://www.politicalbyline.com/2010/08/25/……..

No comments yet

پاسخی بگذارید

