Skip to content

forbidden love: اعراب

2010/09/04
by

پیوند به منبع

اوایل از عرب ها بدم میومد. وقتی توی راهنمایی به زور عربی بهم یاد دادن از عرب ها متنفر شدم. خلاصه خیلی ازشون بدم میومد. با اینکه سعی میکنم با ادم ها بدون توجه به جنسیت… نژاد…دین یا هر چیز دیگه ایی رابطه داشته باشم(منظورم ارتباط جنسی نیستا!)؛ وقتی میفهمیدم یکی عربه ازش بدم میومد. توی نظر من اونا یه سری موجودات بی فرهنگ… عقب افتاده و بی کلاس بودن. باید بگم الان خیلی شرمنده ام. حالا یه سری اعراب چیز کردن توی کشور ما دلیل نمیشه که همشون بد باشن. الان اونا با بقیه ادم ها برام هیچ فرقی ندارن.
حالا چی باعث شد من تغییر عقیده بدم؟!
فیلم THE HOUR رو از شبکهMBC MAX دیدم. با وجود اینکه قبلا هم فیلم هایی که مربوط به هم/جنس/گرا هاست رو نشون داده بودن ؛ این یکی واسه من خیلی جالب بود. توی فیلم هم گی بود… هم لز و هم بای. خیلی باحال بود. به ویژه اینکه مزاحم هم نداشتم و خانواده در خواب خوش بودن. به این فکر میکردم که ما این همه شبکه ماهواره ایی داریم؛ چرا اونا از این فیلما نمیدن؟!
راستی اولین فیلمی که توش یه شخصیت هم/جنس/گرا دیدید؛ چه فیلمی بود؟!
اولین بار؛ من جاده مالهلند رو دیدم از شبکه MBC.

No comments yet

پاسخی بگذارید

