Skip to content

تصویر

2010/09/07
by

همجنس گرا , همجنسگرا

2 دیدگاه leave one →
  1. 2010/09/08 10:12

    حالا حوصله نداری چرا بخش کامنت ها رو می بندی ؟ 🙂
    اصلا کسی مجبورت نکرده و تکلیفی در کار نیست . تو هم یک انسانی مشین که نیستی . برو یک چند روزی از جو دور باش بعد با انرژی برگرد .
    «»»»
    آخه چه وضعیه
    اینم شد وبلاگ
    قبلا خیلی بهتر بودی
    «پسر» هم پسر های تقدیم (پسر-1پسر-2پسر-3پسر-4 پسر و 5 پسر چند ماه پیش) !
    «»»»»
    این چند خط آخر شوخی بود . جدی نگیر
    🙂

    • 2010/09/08 18:37

      رها جان حس کردم باز بودن یه هموچون پستی می شه لوس بازی
      درست و حسابی نمی دونم چرا ولی خب دیدم بسته باشه بهتره
      درضمن کجا برم
      مشکل من اینه نمی دونم باید کجا برم
      چی کنم
      به هر دری می زنم بازم سر همون جای اولم هستم
      هر چی رو می خوام درست کنم
      معلوم می شه خیالی خوش بیش نبوده و درست شدنی در کار نیست
      بی خیال

پاسخی بگذارید

