Skip to content

Duello: بزمی جالب در کتاب خیام

2010/09/10
by

پیوند به منبع

همجنسگرا , همجنس گرا

چند شب پیش کتابی از رباعیات خیام به کوشش فرشید اقبال به دستم رسید . با اشتیاق مشغول وارسی نورسیده کتابخانه ام بودم که تصویری مینیاتور گونه در کتاب توجهم را به خود جلب کرد . هرچه در تصویر که بزمی عاشقانه را ترسیم میکرد جستجو کردم نشانی از دلبری از جنس مونث ندیدم . تنها یک نفر در این نقاشی بانو است که او هم در گوشه ای خلوت کرده است . بدون دلبری . توضیح بیشتر در مورد این نقاشی را توهین به نگاه ریز بین شما میدانم . بهتر است که خود ببینید و قضاوت کنید . پیشاپیش از کیفیت نه چندان مطلوب تصویر پوزش میخواهم .

برای دیدن تصویر مینیاتور در اندازه طبیعی لطفا" اینجا کلیک کنید .

پیوست : امروز سالگرد ازدواج من و سام بود . گرچه سام در کنارم نبود و برای کار به تهران بازگشته است . اما قلبش همینجاست . کنار دستم . لب پنجره . در گلدان کوچکش . در لیوان آبش و در سینه من .

پیوست ۲ : ارادت ویژه ام را نثار غریبه ۸۹ میکنم که نامش را از قلم انداخته بودم . امیدوارم بر من ببخشاید این یار قدیمی دوئلو .

پیوست ۳ : دوستتان دارم

No comments yet

پاسخی بگذارید

