Skip to content

آرشام پارسی: پدربزرگ

2010/09/12
by

رضا: تسلیت عرض می کنم

پیوند به منبع

دو روز پیش در حالی که با یکی از دوستان پناهجو صحبت می کردم تلفنی از خواهرم دریافت کردم که حاوی خبر بدی بود. پدربزرگم فوت کرده بود. احساس خیلی بدی بود و جدای از همه ی ناراحتی های از دست دادن یک عزیز تحمل اینکه تو نمی توانی به ایران برگردی و حداقل باعث تسکین خانواده ات شوی سخت تر بود. بارها به مادرم تماس گرفته ام اما آنها بیشتر نگران من هستند و من نگران آنها. امیدوارم که هیچکس این تجربیات را نداشته باشد.

No comments yet

پاسخی بگذارید

