Skip to content

خدا همه را دوست دارد: ازدواج ,فقط همین راهه؟؟؟!!

2010/09/16
by

پیوند به منبع

نویسنده : پسری با نفس رنگین کمان(سینا)

این قسمت مربوط می شه به وقتی برگشتم و دنبال بی اف بودم و برا ی اولین بار می خواستم به کسی قرار ملاقات بزارم .

متاسفانه ما باید به جای اینکه طرف مقابلمون رو توی جایی ببینیم باید حتما از توی اینترنت به دلیل فضای بسته ای که وجود داره پیدا کنیم البته خوشبختانه من تا الان هرکی رو پیدا کردم ادم بدی نبوده تازه من با یکی توی یک جای عمومی اشنا شدم نه از طریق اینترنت خیلی هم ادم نرمالی نبود به نظر من باید خوشحال باشیم چون من که از این یکی خیال راحت نداشتم اونا رو که تو اینترنتن بیشتر قبول دارم مقدمه بسه دیگه برم سراغ اصل مطلب………..

این قسمت مربوط به اینده ما ها است چون اخرش تنها می مونیم اگه ازدواج نکنیم اما این خودش برای ما یک سوال که ایا با ازدواج کردن بهتر می شویم یا نه همه این سوالات با اولین ملاقات من دربا یکی که اشنا شدم در نت در ارتباط است …..

من از همان ابتدا دنبال بی اف بودم و اطلاعات کمی هم داشتم و فکر می کردم یک مرد گی 44 ساله واقعا می تونه با یک پسر 18 ساله دوست بشه کنجکاوی هایم به من چیز های زیادی نشان داد در این مورد من با مردی دوست شدم که البته بعد چند وقت فهمیدم مجرد نیست و بچه هم داره او گی بود اما چرا این راه را انتخاب کرده بود جای بحث دارد, من بیشتر چون با مرد های سن بالا حال می کردم و دوست داشتم معمولا بیشتر ازسن 30 سال ملاقات می کردم ,چیز هایی می شنیدم که مرا از اینده ام کمی می ترساند با هر کدام از انها کمه کم 3 یا چهار ساعت صحبت می کردیم و وقتی می فهمیدم زن داشته یا اینکه زن داره سریع همون جا کات می کردم (اونایی که زن داشتم رو به خاطره این قبول نمی کردم در حالل که گی بودند,من خودم را جاب بچه ها یا زن انطرف می گذاشتم هنگامی که می فهمیدند پدراشان با مرد ها در ارتباط است چه حالی می شدن) و تمام….. اما حرفهایی خوبی از انها می شنیدم که خیلی راهنمای من بود و خیلی هم زیاد حرفهای ناراحت کننده از زندگیشان که برایم بسیار ناراحت کننده بود و مرا به ساعتها فکر وا می داشت خلاصه از ان اولین ملاقاتم فقط ناراحتی نصیبم شد و مرا از خواب بسیار بیدار کرد که با چشمهای باز به دنیای خودمان نگاه کنم, من واقعا فکر می کردم او دوستم دارد و ما می توانیم با هم باشیم اما اینطور نبود حال برایم مسخره و بچه گانه است که همچین فکری می کردم .

بعد ازاولین بار , من باز دست بردار نبودم و یک سره دنبال بی اف شدن بودم بال اینکه زیاد تو ذوقم خورده بود اما تسلیم نشدم و نخواهم شد,من همه را انسان هایی خوب می دیدم که البته اینطور نبود و خدا نجاتم داد که توانستم راه نجاتی پیدا کنم چون من کمی کله خر هم بودم و این برای کسی که تازه وارد محیطی شده اصلا به صلاح نبود …به هر حال من چند نفر را امتحان کردم و دیدم که نه اونجوری که من فکر می کردم اصلا نبوده و همه اکثرا دنبال س-ک-س هستن من هم هستم ,اما با کسی که دوستش دارم و دوست دارم طلانی باشه یعنی اینکه یک بار مثل حیوان کارمون رو بکنیم بعدشم سرمون رو بندازیم پایین و دیگر هیچ نباشه …..

بالاخره توانستم تا حدی ان چیزی را که می خواستم پیدا کنم اما فهمیدم بی افی چیز خیلی مسخره ای است و فقط حساسیت را زیاد می کند…

توی این اخری ها دونفر را پیدا کردم که یکی واقعا هنوزم منو دوست داره و من هم همین طور اما راهمون دوره و اون شمال به خاطره همینم نتونستیم بی اف بمونیم اما تونستیم دوست های خوبی بمونیم اون یکی هم که 38 سالشه که من خیلی عاشقشم و تپلیه خودمه… فقط مشکلش اینه که می گه من دیگه می خوام ازدواج کنم و از تنهایی خسته شدم کاشکی حرفهای این مردی که تازه به خاطره گی بودنش داره جدا میشه و سعی می کرده که این حسش رو از بین بره اما بعد یک سال با دیدن بدن لخت مردا تو استخر یا تلویزیون اون حس دوباره شعله ور شده رو می شنید و فکر نمی کرد که تنهایی بهتر از اون حس بدی هست که بعدش پیدا میکنه و کاشکی به این فکر می کرد که اون لحظه که با زنش ارضا نمیشه و بعد از اینکه زنش خوابه استمنا می کنه ………………. خدا همه ما ها رو کمک کنه …اگرم نکرد خودتون به فکر خودتون باشییییییییییییییییید

One Comment leave one →
  1. 2010/09/16 19:25

    سلام نوشته ات تامل برانگيز بود نمي دونم حالا شخصتو پيدا كردي يانه اگر كردي خوش باشيد اگر نكردي منو هم دوست دارم امتحان كني اينم آي ديه منهsamasati90@yahoo.com تو ياهو مردي 38 ساله از همدانم با گفته هات خيلي همذات پنداري كردم منم خيلي گشتم دنبال پارتنر تا حالا كه نشده منتظرت مي مونم كه آشنا بشيم بوس باي

پاسخی بگذارید

