Skip to content

از فیس بوک حمیده آرمیده: نامه ای از احسان به حمیده آرمیده

2010/09/17
by

پیوند به منیع

سلام خانم آرمیده. من احسان هستم. من را هنوز به یاد دارید؟ صحبت های آرش نراقی را خواندم. با خواندن این صحبت ها جان تازه ای می گیرم و به این باور می رسم که هنوز می توانم به عنوان یک همجنس گرا زندگی کنم. خدا را شکر می کنم که اگرچه تعداد آدم هایی که مرا باور دارند اندک است اما چقدر خوب است که حداقل اینها وجود دارند. ایکاش روزی برسد همه به این باور برسند که من هم از جنس آدمیزاد هستم.

صحبت های ایشان در مورد قوم لوط جالب بود. خانم آرمیده می دانید حقیقت چیست؟ همین آدم های عوضی که ما همجنس گرایان را با قوم لوط مقایسه  و انگشت اتهام را به سوی ما دراز می کنند، خودشان از این قوم هستند چون قوم لوط آدم هایی بودند که تجاوز به عنف می کردند. همین الان هم این افراد در شکنجه گاه های خود این کار را انجام می دهند و حتی به پسرها نیز تجاوز می کنند.

اینها از قوم لوط هم کثیف تر هستند، آنوقت کاری که من می کنم لواط است؟! اصولا اینها با آدم هایی که کار درست انجام می دهند مشکل دارند.

اما ایکاش خانم آرمیده تمام دنیا این حقیقت را باور کنند که ما هم به مانند دیگر انسان ها احتیاج به حمایت داریم. ما هم برای خودمان شریک زندگی داریم و با هم برای زندگیمان تصمیم می گیریم. اما افسوس که در همه جای این دنیا جایی برای ما نیست.

ما هم در ازدواجمان دچار مشکل می شویم و برای حل آن احتیاج به مشاوره و صحبت کردن داریم. شما در نظر بگیرید بسیاری از آدم های دنیا – منظورم زن و شوهرها هستند- با هم مشکل پیدا می کنند و حداقل پدر و مادرهایشان هستند که با آنها صحبت کنند و تا حدی مشکلاتشان را حل و فصل نمایند. اما ما همجنسگرایان از اول تا آخر خودمان هستیم و خودمان. حتی اول زندگیمان هم این مائیم که باید زندگیمان را از نظر مالی تامین کنیم.

اما هیچ ایرادی ندارد تا وقتی که عشق هست مشکل حل شدنی ست.

امیدورام همیشه خداوند در کنار آدم های عاشق باشد.

خانم آرمیده خیلی دوستتان دارم.

No comments yet

پاسخی بگذارید

