Skip to content

هذیان هاى من: من حالت ندارم …

2010/09/24
by

پیوند به منبع

من حالت ندارم

من ناز ندارم

من گریه ام نمی گیرد

من خنده ام نمی گیرد

من برای پسران عبوری خیابان ها ی زیبا و زشت آنجا و اینجا گوشه چشم نازک نمیکنم

من در بین شما هستم و نیستم

من احساس تعلق دارم و ندارم

من باید فریاد می زدم

من باید از پدرم هم مرد تر می بودم

من سخت شده ام

پر لایه

پیچ در پیچ

تو در تو

زمان نزدیکی من با خودم نزدیک است !!!

از من جدید خوشم می آید ؟

****************************************************

آقای مدیری عزیز

آن روزها را یادم هست

عاشقت بودم

آن روزها را یادم هست

عاشقت بودند

محبوب ماندن سخت بود نه ؟؟؟

هنوز هم دوستت داریم

به خدا

اما

این دلیل نمی شود فیلمت را کپی نکنیم

**************************************************

کلی حرف دارم

کلی

همشو میگم

اینجا رو هم بخونین بد نیست

www.hereinlimbo.blogfa.com

No comments yet

پاسخی بگذارید

