Skip to content

ناگفته های زندگی من: چرا نباید از خیلی از دگرجنس خواها متنفر نباشم؟

2010/09/28
by

پیوند به منبع

نمی دونم چه جوری براتون تعریف کنم ولی واقعا این روزا جنگ اعصابم زیاد شده … واقعا برام جالبه هوس بازی دگر جنس خواها برام خیلی جالبه وقتی از همجنسگرایی و رابطه عاشقانه دو مرد حرف می زنی همشون  اینقدر بد در این باره حرف می زنند که آدم باورش نمیشه حالا همون آدم وقتی یه پسر خوشکل می بینه به خاطر هوس بازی حاضره باهاش رابطه داشته باشه…

راستش من خودم این موضوع رو کاملا درک کردم. توی خوابگاه که هستم مثلا خیلی وقتا خیلی از این آدما به خاطره قیافه ام حاضرن باهام س/ک/س/ داشته باشن دو ترم قبل هم اتاق غیر مستقیم بهم نزدیک میشد انقدر بد باهاش رفتار کردم که دیگه  حتی حرف زدنش هم باهام خیلی احتیاط می کرد یا مثلا همین ترم جدید یکی توی اتاقمون بازم همین جوری … حالا این جور آدما وقتی بحث همجنسگرایی وسط میاد …!!!

بهتره دیگه حرفشو نزنم….!!!

No comments yet

پاسخی بگذارید

