Skip to content

boyzS: حسین درخشان

2010/10/06
by

پیوند به منبع

حسین درخشان

سلام این پست رو بعد از دیدن پارازیت قسمت 23 دارم میدم خب تو این قسمت در باره دستگیر شدن حسین درخشان پدر وبلاگ نویس فارسی صحبت شد که الان هم براش 19.5 سال زندان بریدند به عنوان یک وبلاگ نویس و کسی که نوجوان هست فکر میکنم اگر تو این سن به زندان بیفتم و 20 سال دیگه یعنی 38 سالگی از زندان بیام بیرون با چه تغیراتی رو به رو میشم و چه چیز های رو تو این چند سال از دست میدم و چیز های که میتونستم توی این 20 سال به دست بیارم و الان نیاوردم و توی سن 38 سالگی باید از صفر شروع کنم ! اصلا بستگان دوستام چطور اند ؟ الان چه کار میکنند ؟

در پایان

از همه وبلاگ نویسانی که این وبلاگ رو می خونند اگر هم سیاسی نمی نویسند یا سیاسی نیستند خواهش میکنم اعلام حضور کنند تا بدونند فقط یک حسین درخشان وجود نداره و با حبس کردن یک تفکر قرار نیست کسی دیگه فکر نکنه فقط باعث خشم بقیه میشه و بشتر یاد میده که چه جوری فکر بکنیم در اخر خواهش میکنم التماس میکنم این پست رو برای همه وبلاگ نویس ها بفرستید تا اونها هم پستی در این باره بنویسن و اعلام حضور کنند و همینطور دفاع از زندگی یک جوان نویسنده ی دیجیتالی ترو خدا ترو هر کی رو دوست دارید این کار رو بکنید اگر هم حتی وبلاگ شما مربوط به دگرباشان نیست مهم نیست به هر حال شما هم یک نویسنده هستید

با تشکر

No comments yet

پاسخی بگذارید

