Skip to content

جبران خسارت کسری بختیاری

2010/10/06

رضا: خود میرزا کسری این رو فرستاده، و به درخواست خودش اینجا می ذارم و امیدوارم اگر هم کدورتی بوده این موجب رفعش بشه.

سلام دوستان عزیز. من کسری بختیاری هستم. مدتهاست که از دنیای همجنسگراها و کلاً دنیای رسانه ها فاصله گرفته ام و بیشتر به خودم می پردازم. شاید این تنها کار مفیدی باشد که در طول عمرم انجام داده ام. امروز این مطلب را می نویسم و از دوست عزیزم رضا خواهشمندم که آن را در وبلاگ خود بگذارد چون من در محیط وبلاگستان زیاد شر به پا کرده ام و با دیگران بحث و دعوا کرده ام.

اصلی ترین بحثها و دعواهای من در طی چهار سال گذشته با خانمها ساقی قهرمان و نیاز سلیمی و آقایان آرشام پارسی و شاهرخ رئیسی بوده اند. من به این دلیل از دوست عزیزم رضا خواستم این مطلب را در وبلاگش بگذارد چون وظیفهء خودم می دانم که از افراد نامبرده در برابر کسانیکه جلوی آنها بحث و جدل راه انداخته ام معذرتخواهی کنم و بگویم که من به عنوان یک انسان حق قضاوت در مورد دیگران را نداشته و ندارم. من حق دخالت و انتقاد از دیگران و غیبت از آنها و زدن تمت به آنها را نداشته و ندارم. و من در همینجا اعلام می کنم که اگر کمکی از من بر بیاید و بتوانم از عهدهء خدمتی بر بیایم حاضرم برای جبران خسارتهای وارده به آنها آن خدمت را انجام بدهم.

در ادامه از سایر وبلاگنویسانی که با کامنتهای تند و انتقادات تند خود آنها را آزرده ام هم معذرتخواهی می کنم. می دانم که من با خیلی از وبلاگ نویسان این رفتار را داشته ام اما اسم وبلاگها به طور دقیق در خاطرم نیست. پس من به طور کلی از همهء آنها معذرخواهی می کنم و اگر کسی تمایل دارد که من برای جبران خسارت از او خدمتی در حد توانم برای او انجام دهم می تواند با ایمیل من تماس بگیرد.

برای همهء شما دوستان عزیزم از صمیم قلبم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

دوستار شما: کسری بختیاری.

mirzakasrabakhtiyary  @   yahoo.com

No comments yet

پاسخی بگذارید

