Skip to content

G.logs: تیزیانو فررو(خواننده ی ایتالیایی): من همجنس گرا هستم

2010/10/09

پیوند به منبع

Quantcast

تیزیانو فررو ستاره ی 30 ساله ی موسیقی پاپ ِ ایتالیا در شماره ی جدید مجله ی ونیتی فیر که در ایتالیا منتشر می شود آشکارسازی(came out) کرد و گفت که سال های زیادی از عمرش حس خوبی نسبت به خودش نداشت و امیدوار است که این آشکارسازی او را به سمت مسیر بهتری از زندگی سوق بدهد.

او گفت : ” زمان زیادی حس خوبی نسبت به خودم نداشتم…و پس از سال ها سختی … به نتیجه رسیدم که میخواهم بهتر زندگی کنم.”

در ماه های اخیر روزنامه های ایتالیایی گزارش هایی درباره ی رابطه ی او و یک مرد ناشناس منتشر کرده بودند.فررو گفت که این مقالات آزار دهنده بودند چون او نگران فاش شدن گرایشش بود.

او گفت: ” من خیلی ناراحت می شدم چون آرزو میکردم که دوست پسر داشته باشم اما نداشتم. “

فررو چهار آلبوم از زمان شروع به کار خود در سال 2002 تا کنون منتشر کرده ؛ آخرین آلبوم او که در سال 2008 منتشر شد بیشتر از 500.000 نسخه به فروش رفت. آلبوم های او در ایتالیا ، مکزیک و سوییس پرفروش ترین بوده اند و با افرادی زیادی از جمله : مری جی بلیج ، کلی رولند و لائورا پاوسینی کار کرده است.

زندگینامه ی او که به دست خودش نوشته شده آخر امسال در کتاب فروشی های ایتالیا برای فروش عرضه خواهد شد.

صفحات اسکن شده ی مجله :

منابع:

advocate.com/….

zfashionblog.wordpress.com/…

———————————————————————- –

*کم کم داره تعداد همجنس گراهای مشهور زیادتر میشه.

*خیلی گشتم تا متن کامل مصاحبه رو پیدا کنم ، پیدا کردم اما به زبان ایتالیایی بود!  این بیشترین توضیحی بود که به زبان اینگلیسی تونستم پیدا کنم و ترجمه کنم.

*من خودم ایشون رو زیاد نمیشناسم اما آدم معروفیه اسمش رو خیلی شنیده بودم.

No comments yet

پاسخی بگذارید

