Skip to content

G.logs: جیمز فرانکو در لباس مبدل پوش ها

2010/10/12

پیوند به منبع

– اسکات اسمیت : [اسکات و هاروی بالاخره سر میز شام نشستند] چیزی نگو.
– هاروی میلک : [ دستمال سفره را داخل یقه ی پیراهنش می گذارد ، مقداری از غذا را میخورد ] میتونم فقط یه چیزی بهت بگم…
– اسکات اسمیت : اگه چیزی درباره ی سیاست یا مبارزه ی انتخاباتی یا متنی که میخوای توی سخنرانی بگی یا هرچیز دیگه ای بگی قسم میخورم که با این چنگال سوراخ سوراخت میکنم.
– هاروی میلک : فقط میخواستم بگم که…این فوق العاده ترین شامی بود که تا حالا داشتم. [ هر دو شروع به خندیدن میکنند ]
– هاروی میلک : اگه این مبارزه رو ببازم دوباره فقط من و تو میشیم ، قول میدم.

فیلم “میلک” یکی از راحت ترین فیلمایی بود که همجنس گرا ها میتونستن توی ایران تهیه کنن ، نامزد شدن این فیلم برای اسکار یه بهونه ی خوب بود که اگه از کسی سراغ این فیلم رو گرفتین نگاه چپ بهتون نکنه ، و خوب همین معروفیت فیلم باعث شد که توی بساط هر دستفروشی این فیلم پیدا بشه و با هزار تومن بشه فهمید که چجوری عده ای از همجنس گرا های آمریکا برای گرفتن حقشون جنگیدن…

اگه فیلم میلک رو ندیده باشید یا شخصیت اسکات اسمیت رو یادتون نباشه حتما بازی ِ جیمز فرانکو در نقش  هری آزبورن در سه گانه ی مرد عنکبوتی رو یادتون هست. اسکات اسمیت (با بازی جیمز فرانکو) شخصیتی بود که توی فیلم ِ میلک خیلی توجه من رو جلب کرد ، چهرش و بازی زیباش خیلی به دلم نشست ، حالا بعد ازگذشت تقریبا یک سال از دیدن این فیلم ، دوباره بازیگر این نقش -جیمز فرانکو- توجه من رو به خودش جلب کرد.

این عکس ، روی جلد دومین شماره از مجله ی کندی چاپ شده است ، مجله ی مد ِ جدیدی که به دگرجنس پوشی ، تراجنسیتی ، مبدل پوشی ، دوجنسیتی و تمام شاخه های آن می پردازد.

این عکس و بازی در چندین فیلم در نقش همجنس گرا باعث شده که شایعاتی درباره ی گرایش جنسی این بازیگر به وجود بیاد.شایعاتی که خودش قبلا تکذیب کرده بود:

مطمئن باشید که اگر همجنس گرا بودم میگفتم.حدس میزنم که فکر میکنید این مساله را پنهان میکنم چون نگران صدمه دیدن زندگی حرفه ای ام هستم.فرض میکنم که این دلیلی است که کسی برای نگفتن گرایش جنسیش دارد اما نه این چیزی نیست که بخواهد من را بترساند.من کاری را که بخواهم انجام می دهم.همه فکر میکنند که من معتادم ، عده ای هم فکر میکنند که همجنس گرا هستم چون این نقش ها را بازی کرده ام.این چیزی است که مردم فکر میکنند اما حقیقت ندارد.من ماری جوانا نمی کشم.من همجنس گرا نیستم.در واقع چیزی درون من هست که قادر به ایفای نقش هایی مثل آن هستم به گونه ای که تماشاچی آن را می پذیرد.

این گفته ها و رابطه ی طولانی مدتش با دوست دخترش- آنا او ریلی– شایعاتی که درباره ی همجنس گرا بودنش وجود داشت رد میکرد اما با انتشار عکس هایی که برای مجله ی کندی گرفته بود دوباره این شایعات زنده شدند.

تعدادی از عکس هایی که تری ریدچاردسون از جیمز فرانکو برای مجله ی کندی گرفته(برای مشاهده ی عکس ها در اندازه ی اصلی روی آنها کلیک کنید):

منابع:

queerty.com/…

queerty.com/jam…

imdb.com/…

guestofaguest.com/…

blog.zap2it.com/…

—————————————————————————– –

*اینو دیگه نمیتونم اسمش رو ترجمه بزارم چون بخش اعظمی از نوشته ها از خودمه و بعضی قسمت ها اطلاعاتیه که از منابع جمع آوری کردم.

*این مطلب به طور مفید 6 ساعت وقت گرفت تا کامل بشه(البته اینترنت زغالی هم بی تاثیر نبود).

*شخصا علاقه ای به مبدل پوشی ندارم و این مطلب فقط جنبه ی اطلاع رسانی داشت!

No comments yet

پاسخی بگذارید

