Skip to content

اعدام… برای گناهی نکرده: جواب به یه سوال

2010/10/22
by

پیوند به منبع

یکی از بینندگان وبلاگ یه کامنت گذاشته بود که بد نیست جوابشو تو بلاگ بنویسم:

سلام…
ببخشيد اين سوالو ميكنم.چرا هم جنس؟
وقتي ميتوني با يه دختر عالي به اوج خوشبختي برسي؟(از راه هاي مشروع)مطمئنم همجنس گرايي واسه ي تو فقط يه تلقينه.طبيعت انسان غير از اينه!
(ببخشيد فضولي ميكنم اما قضيه ي اعدام چيه؟)
منتظر جوابتون هستم

جواب:شما روی کدام منطق و دلیل علمی میگویید که ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا.یی یه گرایش غیر طبیعیه؟بر کدام اساس میگویید طبیعت انسان غیر از این است…آدمی قبل از اینکه انسان باشد یه موجود زنده است و تابع قوانین طبیعت…وقتی که در تمامی پستانداران جهان(به خصوص میمون و دلفین و پنگوئن)این گرایش به صورت گسترده وجود داره و مادرزادی بودن این گرایش در تمامی موجودات بر اثر تغییرات درون رحمی در زمان بارداری مادربه اثبات رسیده است چگونه میتوان منکر آن بود…در ضمن گرایش های ج.ن.س.ی در هیچ یک از موجودات دنیا قابل انتخاب نیست بلکه امری غریزی است…حتی درانسان.آیا این انتخاب را دیگر پستانداران نیز دارند؟

مثلا شما نمی توانید علاقه ی خود به جنس مخالف را حذف و به جای آن گرایشی دیگر انتخاب کنید زیرا که این کار شما دخالت در سیستم فیزیولوژی بدن شما است و شما را افسرده و از کار خواهد انداخت…ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا.یی یک امر غریزی و مادر زادی است…اگر این اختیار دست ما بود هیچ کس دوست نداشت ه.م.جن.س.گ.ر.ا باشد.پس چطور این گرایش میتونه یک تلقین باشه…من مثل ریکی مارتین یه شبه ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا نشدم بلکه از اول ابتدایی این گرایش رو در خودم احساس کردم…سالها باهاش مقابله کردم و در دوران بلوغ این جنس موافق بود که عملکرد های جنسی رو در من فعال میکرد.سکس بین یک مرد و زن هیچ تاثیری روی من نداره…حتی اگر به قول شما تلقین به تحریک هم کنم من رو تحریک نمیکنه!در حالی که با دیدن سکس دو مرد حتی بدون تلقین و اختیار تحریک میشوم…اگر دست خودم بود که اینگونه نمی شد.

در ضمن شرعی بودن و نبودن ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا.یی در دین مبین اسلام بیان نشده…برای روشن تر شدن موضوع توصیه میکنم مطالب وبلاگ رو به طور کامل بخونید تا متوجه بشید.

دلیل بر این نیست که هر همجنسگرایی پست و منفور است…سعدی بزرگترین شاعر دنیا هم همجنسگرا بوده و در داستانهای عاشقانه ی او از معشوق مونثی سخن برده نشده…برای اطلاع بیشتر کلمه ی ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا.یی را در ویکیپدیا سرچ کنید و قدمت آن را در کل تاریخ ببینید.

در ایران ه.م.ج.ن.س.گ.رایی حکم اعدام دارد…البته این حکومت همیشه تر و خشک را با هم میسوزاند و بچه بازهای حرامزاده را به اسم ه.م.ج.ن.س.گ.را میکشد و خدا خدا میکند.

امیدوارم به جوابتان رسیده باشید…در ضمن من تا به حال با کسی سکس نداشتم و کلمه ی (شکاک)در زیراسم وبلاگم به همین خاطره.

One Comment leave one →
  1. اصخری permalink
    2010/10/22 20:31

    این حرف‌های مذهبیون ناشی از جهل و بی‌سوادی‌ اون‌هاست… چیزی حالی‌شون نیست که.
    ببینند!:

پاسخی بگذارید

