Skip to content

یادداشت های من برای او: بدون شرح

2010/10/31
by

پیوند به منبع

می پرسد S ؟ T ؟ V ؟ B ؟
همیشه بعد از ASL ؟ این اولین سئوال بوده است 
چه فرقی دارد ؟
میان این همه سئوال 
چرا اول جواب این را جستجو میکنی ؟
دنبال چه می گردی ؟
کدام گم شده ات را در این سئوال میجویی ؟
S باشم بهتر است یا V ؟
T باشم چطور ؟
دوست داری B باشم ؟
کدام باشم تو می خواهی ؟
تو به دنبال کدامی ؟
در کدامین ٬ گم شده ات را پیدا خواهی کرد ؟
یا می پرسد
همان سئوال مدرن را در قالب سنتی
فاعلی یا مفعول ؟
این یکی به دنبال کننده یا شونده می گردد
اما من نه فاعلم نه مفعول
من صفت ام
می دانم که در این بازار مکاره
مفعول خریدار زیادی دارد
فاعل نیز 
اما صفت را به پشیزی نخرند
صفت کم مشتری شده اما بسی زیباست
مشتری فاعل ٬ مفعل است
مشتری مفعول ٬ فاعل
اما صفت را مشتری صفت است
تو فعل و فاعلی ام را چه می خواهی ؟
تو صفت ام را بخواه
تو صفتم را جستجو کن
آن کس که صفتم را نمی پرسد
صفتم را نمی خواهد
او کننده بودنم یا شونده بودنم را می خواهد
کننده بودن یا شونده بودن تن من است
اما صفت روح و درون من است
او به دنبال تن من است نه روح و درون من
من تن ام را نمی فروشم
نه…
عرضه نمی کنم خود را در این بازار مکاره
بگذار بپوسم ٬ بگندم
اما باز می گویم و از گفته خود دلشادم
من صفت ام

One Comment leave one →
  1. mohamad reza permalink
    2010/11/03 13:12

    really, i was truth. i like it. tnx dear

پاسخی بگذارید

