Skip to content

Duello: رادیو دوئلو به همفکری شما نیاز دارد

2010/11/13
by

پیوند به منبع

میخواهم قسمت سوم رادیو دوئلو را آماده کنم . بنا براین در صورتی که موضوعی دارید که علاقه مندید در رادیو مطرح شود و یا آهنگ و ترانه ای مد نظر شماست که دوست دارید در رادیو بشنوید لطفا" در قسمت نظرات همین وبلاگ و یا با استفاده از ایمیل nimadamin@yahoo.com با من در میان بگذارید . نمیخواهم رادیو دوئلو تک صدایی را در پیش بگیرد چرا که میدانم تحمل عقاید من و گاهی جدا" صدای من باعث آزردگی  میشود . به همین دلیل از بانو سانی نویسنده وبلاگ رنگین کمان در بند سابق و چهارچوب فعلی دعوت کرده ام که در قسمت جدید رادیو دوئلو به عنوان گوینده و نماینده جامعه دگرباشان زن با من همکاری کنند که خوشبختانه ایشان هم استقبال کردند . البته فاصله جغرافیایی بین من و ایشان باعث مشکلاتی خواهد شد که امیدوارم برطرف شود . قصد دارم زمان رادیو را به حدود چهل دقیقه برسانم . شما میتوانید در صورت تمایل صدا و نظر خودتان را حتی با موبایل ضبط کنید و برای من به ایمیلی که ذکر شد ارسال کنید تا در رادیو گنجانده شود . در هر حال بسیار خوشحال خواهیم شد که این بار در مورد موضوعی صحبت و تحقیق کنیم که شما به ما پیشنهاد کرده اید . 

No comments yet

پاسخی بگذارید

