Skip to content

forbidden love: از خونه خودم نمیرم

2010/11/13
by

رضا: خونه.

پیوند به منبع

وقتی دیدم فیلتر شدم؛ اولش دلم شکست.انگار یه نفر در خونه خودتو به روت ببنده.بعدش کلی فحش نثار برادران عر زشی کردم. بعد تصمیم به کوچ اجباری گرفتم. اما از اونجایی که این خونه رو با دستای خودم ساختم؛ و توی هر پستش اثری از محبت شما عزیزان بود؛ دلم نیومد ولش کنم. واسه همین قرار شد از این به بعد پست ها رو توی دو تا وبلاگ منتشر کنم.
ادرس خونه جدید:
http://love-under-the-rainbow-flag1.blogspot.com/
تا کور شود هر انکه نتواند دید….بله… الان دو تا خونه دارم.

No comments yet

پاسخی بگذارید

