Skip to content

گذر

2010/11/21
by

قرار بر این بود آخر این هفته تهران باشیم!
نشد
کلی برنامه ریزی کرده بودم
و البته واقعا بهش نیاز داشتم هم شخصی و هم برای کارهایی که باید انجام بگیرن
اما خب نشد
امیدوارم یه روزی از مسببش انتقام! بگیرم.

***
الان گیجم
نمی دونم تهش تو باید فحشم بدی یا من تو رو یا جفتمون … رو!
دلم می خواد گریه کنم،
اگر گریه کنم این کهیرها و این حرارتی که الان داره پوستم رو می سوزونه کم می شه و شاید از بین بره اما نمی شه، عصبانیت نمی ذاره حتی گریه کنم.

***
برای این!، یه روزی یه سیلی به گوشم بزن و دوتا گوش مخملی برام بکش و سرم داد بزن. اما …

***
آخه الان گند بزنم به تمام تصوراتت که چی؟

***
قسم به جوون …

9 دیدگاه leave one →
  1. 2010/11/21 18:33

    خب از اینکه نشد بریم واقعا متاسفم.
    علیرغم اینکه خیلی برای این سفر برنامه ریزی کرده بودم و بودی ولی حیف که نشد.
    بهرحال وقت زیاده و امیدوارم که بشه سفرهای دیگه رو رفت.
    در مورد مسببش هم باید بگم حق داره!
    چون هر کسی اعتقاداتی داره.

    در مورد فحش دادن هم باید بگم که بازم کسی نباید فحش بخوره
    این حرفم رو یادته که گفتم قانون بقای ماده یا انرژی رو خدا خوب اجرا میکنه!
    فکر میکنم اگه این سفر هم اوکی میشد دیگه این قانون نقض میشد.

    اگه شد !
    یه روز به جای اینکه سیلی بخوری اونم از من ، میشینیم و به این روزها میخندیم
    البته بازم میگم اگه شد!

    من تصوری نداشتم که گند بزنی ! فقط یه برنامه بود که کنسل شد.

    کلا باورت دارم.

    • 2010/11/21 19:31

      دقیقا هیچی نمی دونی که همچین کامنتی گذاشتی
      و به خاطر ندونستنشه که بهت حق می دم سیلی و …

  2. 2010/11/22 11:53

    ممنونم که من حتی بعد از لغو شدن هم نمیدونم !

    • 2010/11/22 19:50

      بهت گفتم اینها رو یه گوشه بنویس و سه سال دیگه ازم بپرس
      واقعا نمی دونم سه سال دیگه خبری هست یا نه و سه سال دیگه می تونم بگم یا نه
      اما
      می دونم یه روزی همه ی حقیقت رو بهت می گم و حق داری بدونی
      و الان هم حق می دم با زاویه ی دیدی که داری محکوم باشم
      بذار جار بزنن من باختم و من بده هستم
      مهم اینه دوستت دارم و برای اینه دارم میجنگم

  3. احسان permalink
    2010/11/22 19:05

    فکر نکنم این حرفها رو (کامنتها) از یه زوج استریت تو نت بشه دید. یه احترام متقابل هست که شامل همه زوجهاست. همجنس و غیر همجنس نداره. همجنس بودن زوجها چیزی رو از بابت حمایت احساسی از همیدگه تو جمع کم نمیکنه.
    آقا رضا جوابت به کامنت بی افت خیلی به رفتار مردای استریت سنتی نزدیک بود! اصلا برخوردت باور کردنی نیست

    • 2010/11/22 19:56

      اول اینکه زوج های استریت هر غلطی که می کنن واسه خودشون خوبه و به من ربطی نداره
      دو اینکه من تو این ماجرا محکومم
      می شد محکوم نباشم
      می شه راحت محکوم کنم
      می شه …
      اما خب انقدر دوستش دارم که حالا فقط خودم رو با نوشتن همین جملات خالی کنم و نخوام بیش از این خودخواهی کنم
      به وقتش هم حق می دم سیلی رو بزنه
      هم منم حق دارم دلخوریم رو بیان کنم.

  4. 2010/11/23 12:00

    لطف میکنی رضا جان منت میذاری سر بنده !

  5. 2010/11/25 09:29

    خب بالاخره به من گفتی چی شد.
    از یه بابت هایی که خیلی هم زیادن بهت افتخار میکنم.
    ولی ازت برای این گله دارم که خودت باعث شدی بد فکر کنم.
    مرسی عزیزم برای همه چیز

    • 2010/11/25 09:41

      منم مرسی

پاسخی بگذارید

