Skip to content

دگرجنس گرایی هر چقدر هم که طبیعی باشه… من حق خودم میدونم که گاهی ازش حالم بهم بخوره

2010/11/28
by

پیوند به منبع

_ خب اگه دیگران تورو مرد ندونن.. نبینن.. چی میشه؟.. چرا اصلا برات مهم ه؟

: چی میشه!؟

اینو روانکاوم پرسید. بهش گفتم که دوست دارم.. میخوام که دیگران منو اونی بدونن و بشناسن که هستم. هنوز هم همین انتظار رو دارم. فکر میکنم این خواسته ام بنابر شرایط ه… یعنی تا وقتی تو جسم زن هستم این برام خیلی مهم که دیگران منو چی بدونن… ولی مطمینا بعد از چینج دیگه اهمیت نخواهد داشت….. میدونی چون الان فکر دیگران برام مانع هست… ولی بعد دیگه چه اهمیتی داره که دیگران چی فکر میکنن.

احتمال میدم اینطوری باشه ولی مساله دیگه سوال دکتر بود. چرا اصلا اینو پرسید؟… مگه برای دیگران این موضوع مهم نیست. "استریت غیر تی اس" (خیلی اصطلاح دقیقی ه نه!) که سر این مساله غیرت! و تعصب! داره. اگه به مردی بگن مثل زنهاست.. طرف خودش رو به آب و آتیش میزنه که این ننگ!! رو از خودش پاک کنه. زنها هم همینطور. نمیگم این عکس العملها درست ه ولی منم یکی از کل جامعه.. چطور برای همه مهم باشه جن.س و ج.نس.یتشون از نگاه دیگران ولی من باید ریلکس باشم… یعنی دکتر میخواست دید منو اصلاح کنه!؟..!؟..

تو دنیایی که همه چی بر حسب ج.نس آدما تعیین میشه.. حتی رنگ لباس… هر چقدر هم بی تفاوت باشی باز هم مواردی هست که میخوای یا مجبوری بر طبق ج.نست عمل  کنی. سوال دکتر خیلی منحرف کننده و غیرواقعی بود. نمیدونم اینطور سوالات.. که کم هم نیستن.. چقدر تو روند کار روانکاوی موثر و راهگشاست…. ولی تا اون جلسات تموم بشن.. از اعصاب آدم چیزی نمیمونه. برای من گذشت بدون اینکه لازم باشه با روانکاو دیگه ای سروکله بزنم…. ولی فکر کسانی رو میکنم که اطلاعات درستی از خودشون ندارن… منی که اطلاع دقیقتری از مسایل و احساسات تی اس ها و گرایشهای هم.جن.س گرایانه نسبت به دکترم داشتم (اطلاعاتم دقیقتره چون درمورد خودم ه… روانکاوها هر چقدر هم مراجعه کننده تی اس یا هو.مو داشته باشن بازم برای یه مراجعه کننده جدید باید از نو شروع کنن.. که البته نمیکنن!.. تا حرفی از ترنس ها یا هو.موها میزنی میگن من با آدمایی اینطوری خیلی سروکار داشتم. ولی از نظراتشون کاملا مشخص که چقدر با این آدما آشنایی دارن) عذاب کشیدم تا جلسات به مراحل قابل هضمی!!! رسید… دیگه کسی که تازه میخواد بدونه که کی هست و چیکار باید بکنه رو من نمیتونم تصور کنم که چی سرش میاد. 
مشکل اصلی هم به اعتقاد من جن.س و گرایش خود روانکاوه. یعنی اگه با کسی مشاوره کنی که از ال جی بی تی ها باشه… این مشکلات خیلی خیلی کمتر هست…. استریت غیر تی اس هرچقدر هم ذهنش باز باشه برای مسایل ما… باز هم از دید خودش به قضایای ما نگاه میکنه. اگه زن باشه.. خیلی احتمال داره که فمینیست باشه (مثل دکتر خودم و مشاوری که بعدها باهم آشنا شدیم) برای یه اف تو ام مثل جلاد هست. اگر هم مرد باشه ممکن ه تفکرات سنتی داشته باشه… تفکراتی که نمیشه به راحتی دیدشون ولی با راهنمایی ها و حرفهایی که در دفاع!! از همج.نس گرایی (واقعا گاهی از حرفهاشون مرز دفاع و رد مسایل رو نمیفهمی) میزنه یا دلایلی که "نباید" تی اس باشی رو میگه.. کم کم میتونی تشخیص بدی چه خبره…. اما این خودش چندین ماه طول میکشه… و بیچاره اون تی اس یا هو.مو که چه ها تو این مدت نمیکشه…. ولی خب مگه برای کسی اهمیت داره!…..

…….

*امروز آهنگ "هم.جن.س" شاهین رو خیلی گوشیدم… رو سل هم زیاد… اونقدر که شارژش تموم شد.. بعد وقتی تو مال گم شدم نمیدونستم چطوری با بقیه تماس بگیرم که پیداشون کنم.

نمیدونم چطوره که شاهین نجفی این آهنگ رو اینقدر با حس خونده… یه جاهاییش لبخند میزنم.. یه جاهایی بغض میکنم (آهنگهای دیگه اش رو که شنیدم.. دیدم کلا اینجوریه). وقتی گوش میکردم بیشتر به ادما دقت کردم…… خیلی دلم گرفت… چقدر ما کم و ناپیدا و گم هستیم. اونایی هم که هستن… باعث خنده ان.. مثل اون فروشنده مرد.. (البته اصلا خنده دار نبود)…. کلا اینا باعث شد که یه چیزایی برام تازه شه دردش.

*اون قسمتی که از مشاورها و روانکاوهایی نوشتم که از ما باشن.. بنظر مسخره میاد.. چون نمیشه همچین کسایی رو پیدا کرد.. مخصوصا تو ایران.. فقط منظورم از نظر دیدگاهشون ه.. چون به تجربه شخصی خیلی خیلی زیاد تفاوت هست تو کارشون.
*راستی چرا استریتهای غیر تی اس رو آدمای ال جی تی توجه خاص دارن؟… فقط کافیه یه گ/ی ببینن!!!!!

One Comment leave one →
  1. aria permalink
    2010/11/28 15:38

    salam ,khaste nabashi,az koja mishe filme shortbus ro download kard?shoma site ro mishnasi?morafi konid lotfan

پاسخی بگذارید

