Skip to content

برگ صد و سی سوم « درگوشی »

2010/12/01
by

رضا:
در قسمتی از متن اومده “از نظر فیزیک بدنی با ما فرق دارن” نمی دونم بلاگر وبلاگ در گوشی این رو از چطور نتیجه گرفته، اتفاقا فیلم کوهستان بروکبک نمونه خوبی هست برای نشون دادن مردهایی که تفاوت ظاهری و فیزیکی ندارن اما گرایش به همجنس دارند، دفاع این بلاگر از محترم شماردن حقوق همجنس گرایان جای تقدیر داره اما توصیه می کنم حالا که دید باز و مثبتی دارند کمی بیشتر در مورد شناخت گرایش های جنسی طبیعی آدم ها تحقیق و دقت کنند.

پیوند به منبع

اول اینکه

دیشب مهمون داشتیم بعد از شام سه نفری نشستیم  فیلم بروک بک مانتین رو دیدیم . از خود فیم باحال تر تاثیر فیلم رو مهمونمون بود که هم احساساتی شده بود هم نمی تونست قبول کنه ساختار ذهنش از همجنس گراها بهم بریزه .

هی میگفت چقدر فیلم قشنگی بود ،چقدر متفاوت بود .بعد دوباره میگفت اما طبیعی نیست بعد دوباره میگفت مگه میشه دو تا مرد تا این حد همدیگه رو دوست داشته باشن بعد باز میگفت اگه اینها از اول میدونستن اینقدر زندگیشون خراب نمی شد و …

من هم کلی برای خودم رفته بودم بالای منبر و از دلایل همجنسگرا بودن و دفاع از هویتشون براش سخنرانی میکردم خلاصه کلی ازشون دفاع کردم عقده هام باز شد .درسته که من اصلآ هیچ مشکلی با همجنسگرا ها ندارم ولی من هنوز هم برام عجیبه یعنی فقط هویت جنسی همجنسگرا ها برام کاملن قابل درک نیست نه اینکه زیر سوال ببرمش فقط نمیتونم کامل هضمش کنم ولی در هر صورت انها هم مثل ما انسان هستند و با اون فیزیک حق زندگی دارن و این خود خواهی  هست که چون فقط از نظر فیزیک بدنی با ما فرق دارن حق زندگی یا شهروندی ازشون گرفته بشه و تو جامعه روشون نگاه بدی باشه .

دوم اینکه

وای چقدر خوبه آدم تو یک کشور غریب بره مهمونی اونم خونه یک همزبون که حرفت رو خوب میفهمه قدر این جور همصحبتی ها رو وقتی خیلی خوب میدونی که تو کشور خودت نباشی. روز خیلی خوبی داشتم چقدر حرف زدن آدم رو سبک میکنه چقدر سرحالی فردای روزی که کلی بهت خوش گذشته .

سوم اینکه

"من یه چیزی میخوام که نمیدونم چیه." این جمله ای بوده که به کرات تو بچگی از من شنیده میشده و از اونجایی که کمی بچه لوسی بودم پدر همه رو با این جمله در آورده بودم.
حالا هم دچار همون حس و حالم. و عجیب دلم می خواد بگم …

یادداشت روز : کسی که چرائی برای زندگی کردن داشته باشد با هر چگونه ای خواهد ساخت . نیچه

One Comment leave one →
  1. 2010/12/02 06:41

    تصور اشتباهی که استریت ها از ما مردان همجنسگرا دارن اینه که فک میکنن اندام جنسی ناقصی داریم تا جایی که با یه زن مقایسه میشیم!..اینو به این خاطر گفتم که شاید منظور ایشون از فیزیک بدنی میتونسته اشاره ای به همین اندام باشه!..تصوری که ذهن جامعه ناخودآگاه به سمتش میره!..بهرحال شاید بهتر باشه برن فیلم های صحنه دار بیشتری ببینن تا پی به اشتباهشون ببرن!!..

    یوسف

پاسخی بگذارید

