Skip to content

آهستان: تغییر عقیده

2010/12/06
by

پیوند به منبع

نسبت به چند روز قبل،حالات روحی ام کمی مناسب تر شده است…سعی می کنم با خودم کنار بیایم والبته ناگفته نماند که دوستانی عزیزی در این چند مدت خیلی به من لطف داشته اند که نمی دانم چگونه زحماتشان را جبران کنم.
امیر را هنوز دوست دارم و رابطه مان خیلی پایدار شده است…دیگر احساس می کنم او هم خیلی به من وابسته شده باشد.
مدتی پیش به لطف فیس بوک با دوست عزیزی به نام عارف آشنا شدم…امروز برای نخستین بار پای صحبت او نشستم…پسر خوبی است.
عارف مرتب تاکید می کند که اگر قرار است دوستی ای بین ما باشد،فقط باید یک رفاقت ساده برای درددل و تقسیم کردن احساسات و کمک کردن برای دور شدن از تنهایی و…باشد و به این شرط امروز همدیگر را دیدیم.
امروز درس بزرگی از عارف گرفتم.تا امروز فکر می کردم برای ایجاد و انجام یک رابطه دوستی مثل بی اف شدن در همجنسگراها،ظاهر و قیافه حرف اول را می زند،اما عارف امروز نظر من را تغییر داد…سخت است کسی بتواند به سادگی عقایدم را تغییر دهد،ولی افشین توانست…
اعتراف می کنم هنوز هم روی این کره خاکی انسانهایی پیدا می شوند که تو را به خاطر درونت دوست دارند نه به خاطر جسم و ظاهر و مادیات… و من تا کنون سخت در اشتباه بوده ام


پانوشت:
پ ن 1:همانطور که قبلا گفته بودم امیر با تمام زیبایی هایش،یک استریت است .با خودم کلی کلنجار که می روم،می فهمم با اینکه دلش بسیار پاک و نگاهش معصوم است اما به هر حال از جنس من نیست…ولی با تمام وجود دوستش دارم…سعی می کنم رفته رفته دوستیم را با او کمی ملایم تر کنم (نه اینکه بخواهم فراموشش کنم یا قطع ارتباط کنم،هرگز)و از این وضعیت خارج شوم
پ ن 2:تصمیم جدی خود را گرفتم که هرگز دیگر به استریت ها دل نبندم…هرگز…
پ ن 3:از همه دوستان عزیزی که در این مدتی که فشارهای عصبی ام به اوج خودش رسیده بود توانستند سنگ صبور من باشند و بفهمند مرا و آغوششان را برای کمک کردن به من به رویم گشوده اند تشکر می کنم.
مخصوصا از: 
تیمای مهربانم،مارال عزیزم و عارف گلم

No comments yet

پاسخی بگذارید

