Skip to content

نقطه چين ها . . .: ماهگرد نهم-لذت زندگی-عشق استریتی!

2010/12/07
by

رضا: یوسف جان از شما اینطور دیدی انتظار نداشتم، متاسفانه این دید خیلی از هوموها شده، یه روزی تقسیم به همجنس باز و همجنس گرا بود و حالا اینطور تقسیم هایی.
کجا در تعریف عشق و عاشقی شنیدین که انتخاب کردنی باشه؟!
اصلا گیریم انتخاب کردنی بود، فکر نمی کنید هر کسی حق انتخاب داره؟
اینکه بگیم جی ها یا لزها حتما باید عاشق یک جی یا یک لز بشن ایزوله کننده نیست؟ و همون خواست جامعه هموفوب اطرافمون و تحمیل افکار اونها به هم احساس های خودمون نیست؟
چه حقی داریم یک چنین چیزی بگیم؟
چه حقی داریم حتما انتهای اینطور عشق هایی رو تجاوز و دست شستن بدونیم؟
یوسف جان، دنبال جواب نیستم، می خوام شما و دیگر هوموهایی که این رو می خونن بدونن این طور قضاوت کردن هم درست نیست، ما می تونیم توصیه کنیم به روابط امن و ایمن تر، به روابط مطمئن تر، اما اینکه قضاوت کنیم و حکم بدیم کار درستی نیست.
کم بودن هوموهایی که خون به دل هم کردن؟! کم اطرافمون هوموهایی هستن که بدترین خاطره ها و تجربه ها رو از هم احساس های خودشون دارن؟ با دیدن اینها چی؟ تهش باید قضاوت کنیم که اصلا هیچ دو هومویی با هم سازگار نیستن؟
راستی اگر یه استریت عاشق یه هومو شد چی؟!

پیوند به منبع

ماهگرد نهم رو توی خونه جشن گرفتيم..وقتی کیا اینجاس هیچ نگرانی ندارم..اصن نمیفهمم اون بیرون چه خبره!..بهم یه شالگردن مشکی-بنفش داد..خیلی برام ارزش داره..چون با سلیقه و دستای خودش برام بافته!..امروز وارد ماه دهم شدیم..ماهی که شاید کیا بخاطر سربازی در کنارم نباشه اما خب ما همچنان خوشحال و عاشقیم..

..هنوز توی خونه کوچيکم خوشحالم با همه افکار و عقايدی که دارم..همه چیزو طوری میچینم که احساس آرامش کنم..به خرید میرم و چیزیرو میخرم که دوست دارم..غذایی رو میپزم که هوس میکنم..کار خونه رو اونطور که میخوام انجام میدم..به عشقم پايبندم و باهم بیرون میریم و از در کنار هم بودن لذت میبریم…

خیلی از جی ها عاشق پسرهای استریت میشن!..کسایی که شاید تیپ و قیافه خوبی دارن اما اغلب توی رابطه با یه دختر موندن چه برسه به رابطه با یه جی!..شاید گفتنش خیلی تلخ باشه اما چنین جی هایی تا طعم تلخ تجاوز رو توسط همین استریت ها نچشن هیچ وقت متوجه هوسی که گرفتارش شدن نمیشن!..



يوسف

8 دیدگاه leave one →
  1. 2010/12/07 22:32

    ضمن اینکه باید بکم من یه جورایی با یوسف هم عقیده هستم؛
    رضاجان یه سئوال:
    از وبلاگ mahdoodeyesorkh.blogspot.com خبری نداری؟
    مدتیه پیداش نیست و اینکه ظاهرا وبلاگ پاک شده.

    • 2010/12/08 03:36

      نه
      متاسفانه خبری ندارم

      • 2010/12/08 23:09

        ممنون گرامی.

  2. 2010/12/07 22:35

    یه چیز دیگه هم به یوسف بگم همین جا:
    جان من این قالب کامنت گذلری وبلاگتون رو عوض کنید.
    خون به دل آدم میشه تا بخواد کامنت بگذاره.!
    چون اونجا سعی کردم بنویسم ولی نشد اینجا گفتم.
    امیدوارم ببینی.

  3. hamlet permalink
    2010/12/08 21:14

    از نظر کلی نظر یوسف درست ه… مواردی که تو عنوان کردی.. رضا.. جزو استثناها هستن.
    و البته نباید حکم کلی داد.

  4. 2010/12/10 08:34

    من دو سال و نیم عاشق یه استریت بودم و بهترین لحظات زندگی ام بودن با اون پسر بود. حتی وقتی کام آوت کردم رفتارش تغییری نداشت، بعد از جدا شدنم ازش نتونستم به هیچ پسری اونقدر دل ببندم.

  5. kamran permalink
    2011/04/01 22:53

    من یک سوال داشتم عزیزان دقیقا می شه بگین استریت به چه کسانی می گن؟

    • 2011/04/01 23:32

      يك اصطلاح هست براي نامبردن از دگرجنسگراها

پاسخی بگذارید

