Skip to content

ماهان: با کتک هم نمی توانید ازم اعتراف بکشید

2010/12/24

پیوند به منبع

زمستان آمد. به همین سادگی و من دیروز ده ماه خدمت ام تمام شد. هفت ماه دیگر مانده که گذراندنش چندان مشکل نیست. زمستان خوبی اش این است که زود تمام می شود و بی هیچ چشمداشتی. بهار هم هر چقدر مزخرف باشد فقط سه ماه است و اول تیر می روم مرخصی پایان دوره و بعدش هم من می مانم و کارت پایان خدمت ام با یک عکس با نگاه دریده ی نظامی رویش.
می گذرد آقا، می گذرد.
***
شایان خواسته بود ازم که اعتراف کنم. دوستی انزلی چی داشتم در دوران آموزشیِ انزلی که یکی از فحش هایش بود "تهی". الان هم احساس می کنم که تهی هستم، از همه چیز و در این راستا چیز چشمگیری برای اعتراف کردن ندارم. اعتراف های من چه می تواند باشد؟ ده ماه است که زندگی ام شده چیزهای مزخرف. فبلش حتی تکراری تر هم بود. مثلاً فکر کنید یکی از اعتراف هایم این باشد که چند ماه پیش اینقدر با یکی از ناوی هایم لاس زدم که طرف توی دبیرخانه داشت تحریک می شد! نه، جداً چرند نیست؟ یا اینکه یکبار با یک آقای محترم چهل و اندی ساله که جای بابام بود خوابیدم، خب؛ حماقت خودم را می رساند این! اصلن اینها به کنار. بگویم برادرم بایسکشوال است و شما خودتان بقیه قضایا را حدس بزنید؟! بگم؟ نه، یگم؟ اینکه یکی دیگر از ناوی ها را که ازش خوشم می آمد و با هم کمی ماجرا داشتیم، از معاونت ما اخراج کردند و انداختند پاسدارخانه و بعدش یک هفته بازداشتش کردند و من به همین دلیل تا چند روز دپرس بودم! یا اینکه بشدت از عنکبوت می ترسم و بچه تر که بودم داشتم خودم را کثیف می کردم ولی حاضر نبودم بروم دستشویی چون زیر شیر آب یک عنکبوت گنده بود و آخر مادربزرگم آمد و عنکبوت را کشت!
پ.ن: 5 تا شد دیگه؟!

No comments yet

پاسخی بگذارید

