Skip to content

یک حس عادی: نامه ای برای فیلترکن ها

2010/12/25
by

پیوند به منبع

برادران فیلتر کن

سلام

من سلیقه سیاسی خودم رو دارم و اعتقادات مذهبی خودم. کاری با اعتقادات شما ندارم و احترام کامل به اون ها می گذارم. خدای یکتا -که تنها اشتراک ماست- رو شاهد می گیرم همیشه در مقابل تمسخر کنندگان ادیان و اعتقادات ایستاده ام. ایدولوژی و سلایق سیاسی و تفاوت دیدگاه ما در مدیریت کشور و جهان هرچقدر هم متفاوت باشد، مثل شما با چماق و قمه به جان مخالف نمی افتم. اگرچه ماندلای اسلامی شعار میدهد: "زنده باد مخالف من" و من هم شعار می دهم.

ما یک تفاوت بزرگ داریم. یادتان هست وقتی بچه بودین، همان وقتی که نگاه نامحرم نباید می کردین. نامحرم دختر فامیل یا دختر همسایه بود که زیبایی اش تپش تند قلب برایتان می اورد. ولی تفاوت من و شما اینجاست که دلیل تند زدن قلب من برای پسر زیبای فامیل یا بچه محل ویا همکلاسی دوران راهنمایی بود. اولین جلقی که زدی یادت است؟ نگو که نزدی که اگر هم نزده باشی خواب دیدی و خیس شدی. اما بزار من برات بگم که اولین جلقی که زدم برای بهزاد بود. برای پوست سفید و بی مو او بود. حس می کردم مثل کـُشتی که گرفتیم خودش را چسبانده به من و بعد ما سینه به سینه روی هم لب می خوریم. بعد حس کردم که من به پشتش کردم و… ادامه دیگر خیال نکرم، چراکه با سوزش صابون توی حموم اولین آب خودمو اوردم.

منو ببخش که اینجوری رک و رکیک می گم و لی این واقعیتی خود حقیقت بود. وقتی خواب هم می دیدیم، خواب کردن پسر بود که منو خیس می کرد. بابام چند روزی پیش نماز مسجد محل بود. همه حاج آقا فلانی رو قبول داشتند. نون حلال به ما داد. فکر می کنی چرا من اینجوری شدم. دکترا که می گن اگه ژنتیک نباشه، شرایط محیط بوده یا چیز دیگه که کشف نکردیم. اما سر این موضوع که تغیر نمی کنیم اتفاق نظر دارند. من درباره خودم که گی هستم می گم. یعنی پسر همجنس گرا. یعنی من گرایش به همجنس دارم نه این که همجنس باز باشم و بخوام باهاشون بازی کنم. فرقش اینه که می خواهم در آغوش یک هم جنس باشم تا آرام بگیرم. نمی تونم حس عاطفی به جنس مخالف داشته باشم. سازمان نظام وظیفه هم که ماها را معاف می کند. میدانی چطور؟

3 بار شواری پزشکی تشکیل میدهند. 5 دکتر روان شناس از یک کلینیک و دو بیمارستان می بینیم و بعد از 4-5 جلسه مشاوره و چندین ساعت تست روان شناسی و خرج کردن نزدیک به یک ملیون، معافیت هوموسکسشوال می گیریم. خوب می دانی این همه که گفتم برای چه بود؟ برادر هم وطن من، می خواستم به این برسم که از فیلتر کردن بلاگ های عاطفی و خاطراتی بچه ها تشکر کنم. بله، می خواهم تشکر کنم که با فیلتر کردن مهرشاد، یک بلاگ نو و حس تازه ای به او هدیه دادی. باعث شدی کیوان قالبش را تغیر دهد و باقی بچه ها که فیلتر شدن و می شوند محکم تر و مصمم تر به راه خودشان ادامه بدن. من از همه شما که نمی دانم به کدام ارگان وابسته اید و به چه دلیل بلاگر های احساسی -که تنها خاطرات روز خودشان را می نویسن- رو فیلتر می کنید، خسته نباشید می گویم و از همه شما تشکر می کنم.

بوس هموطن دگرجنسگرا و سنتی من. به امید روزی که از جهل بیرون بیاییم.

خارج از پست 1 : از دوستانی که دعوت منو پذیرفتن و اعتراف یلدایی کردن ممنونم. آرشمهرشادهاملتکیوانمهرزادماهانعرفان و محمد

خارج از پست 2 : هنوز مشکل من در نت حل نشده. از کامنت ندادن هام ناراحتم. امید وارم بتونم هرچه سریع تر به طور کامل به جامعه مجازی هم احساس هام در بلاگستان برگردم.

خارج از پست 3 : جناب آقای وبلاگ پسر نازنین. قبل از هر چیز، بوس! :دی

این که دوستان قدیمی هوای خودشون رو ندارند و از بلاگستان نو فاصله گرفتن به خودشون مربوطه. اونا باید با نسل جدید ارتباط بگیرن. دنیا و ما داریم می ریم جلو، باید اونا هم دنبال که نه، کنار ما بیان تا همه با هم راه رو بهتر بریم. من هم اگر قدیمی شدم، کنار جون ها میرم جلو، خودم رو نمی گیرم. باز هم بوس!

خارج از پست 4 : ارتباط با نسل نو بلاگر های جامعه ال جی بی تی با یک کامنت گذاشتن هم برقرار می شود.

No comments yet

پاسخی بگذارید

