Skip to content

trust: دعوت به اعتراف

2010/12/26
by

پیوند به منبع

از طرف وبلاگ طعم زندگی به چرخه ی اعتراف کردن دعوت شدم.
همین جا از همه ی محبت های همیشگی نویسنده ی این وبلاگ یعنی هملت عزیز سپاس گزاری می کنم.
یک_ هیچ وقت دوست نداشتم برای کسی جز خودم به چیزی اعتراف کنم، مگر در موارد خاص آن هم برای شخص نزدیک زندگی ام.
دو_ اعتراف می کنم که همیشه در زندگی ام کله شق بوده ام و برای تصمیم گیری های کوچک و بزرگ زندگی ام به ندرت با کسی مشورت کرده ام و در نهایت راه خود رفته ام.
سه_اعتراف می کنم که می خواهم دست کم به انسان ها بیشتر اعتماد کنم و
دل عزیزانم را نرنجانم.
چهار_اعتراف می کنم که هیچگاه عشق ورزیدن و دوست داشتن را به هر دلیل و دلایلی خوب نیاموختم و در جهت رفع این موضوع تلاش می کنم.
پنج_اعتراف می کنم که به لطف ِحضور عشق زندگی ام و صبوری ها و مهرش،
به آرامش رسیدم، انسان بهتری شده ام و آموخته ام.

No comments yet

پاسخی بگذارید

