Skip to content

آهستان: زندگی به سبک فالش

2011/01/01

پیوند به منبع

خیلی از ما(همجنسگرایان) ، زندگی و یا بهتر بگویم مسیر مشابه ای در زندگیمان داریم.
"فالش"
داستان زندگی یک شخص نیست…"فالش" گذشته خیلی ها و ادامه راه خیلی از افراد دیگر است.
"فالش" پر از تجربه است،پر از احساس.راوی در "فالش" به خوبی وظرافت تمام بیان می کند که چگونه هوس باعث می شود مرز بین ممکن و ناممکن در چشم بهمزدنی برداشته شود.و در نقطه مقابل آن، چگونه یک رابطه پایدار دوستی می تواند جایگزین خیلی از مسائلی چون  فشارهای شدید عصبی،درگیری های ذهنی و حتی رابطه جنسی شود
.
ادبیات راوی بسیار سنگین و با احساس و آموزنده است به گونه ای که مخاطب با خواندن هر قسمت از آن،ناخودآگاه می خندد،بغض می کند،می گرید و خاطراتش را با آن مرور می کند و یا خودش را جای شخصیت "بهبد" حس می کند و با خواندن هر قسمت، در حقیقت ،بهبد را زندگی می کند.
اعتراف می کنم "فالش" برای من بعنوان یک همجنسگرای فارسی زبان، یک افتخار است.
یکی از دلایلی که خواندن "فالش" را به دوستان پیشنهاد می کنم ،آموزنده بودن آن است…

پ.ن:
گاهی اوقات خیلی ها در زندگی دچار اشتباهات بزرگی شده اند که شاید هرانسانی  بعدها (آینده) در مسیر زندگی آن را تجربه کند.اما حرف من این است : قرار نیست تمام عمر اشتباه کنیم و دست آخر هم به نتیجه ای نرسیم وتا به خود بیاییم ببینیم دیگر عمری برای جبران کردن این اشتباهات نمانده است…من می گویم بیاییم و از اشتباهات دیگران درس بگیریم . (به شخصیت خواصی در "فالش" اشاره نمی کنم

No comments yet

پاسخی بگذارید

