Skip to content

دوئلو: قسمت سوم رادیو دوئلو

2011/01/22
by

پیوند به منبع

قسمت سوم رادیو دوئلو را با ریاضت فراوان آماده کردم . نبود میکروفن مناسب برایم مشکل ساز شده بود و مرا مجبور به قرض کردن میکروفن از یک دوست کرد . این دوست با محبت میکروفنش را هرشب نیاز داشت بنابراین من مجبور بودم هر روز بعد از ظهر از محل کارم به منزل ایشان رفته میکروفن را به خانه بیاورم . قسمتی را ضبط کنم و راس ساعت ۹ به منزل ایشان مراجعت کرده آن را پس بدهم . با این حال بالاخره موفق شدم رادیو را کامل کنم .

این قسمت رادیو به موضوع افسردگی میپردازد . زمان آن سی دقیقه است و حدود هفت مگابایت حجم دارد . قصدم این بود که در آن به جز مواردی که صحبت شد در مورد چند مسئله دیگر هم صحبت کنم که دوست نازنین من قصد مسافرت کرد و با احتکار میکروفنش مرا از ادامه محروم کرد . بخت با من یار بود که پایان رادیو را همان آغاز ضبط کرده بودم .

در هر حال قسمت سوم را به شما تقدیم میکنم و امیدوارم کم و کاستی هایش را بر من ببخشید .

برای دانلود لطفا» روی لینک زیر عکس کلیک راست کرده و save target as را انتخاب کنید .

لینک دانلود

پیوست نخست : بیست و هشت سال پیش . دوم بهمن ۶۲ . ساعت ده صبح . برف میومد . من به دنیا اومدم . آمدم تا ۷۸ کیلو به وزن دنیا اضافه شود . همین .

پیوست دوم (سخنی با یک دوست) : محمد عزیزم . دوست مهربانم . پیام های سرشار از محبت تو از لیاقت من فراتر هستند . من همیشه در کنار تو و تمام دوستان نازنینم هستم . تا نفسم می آید و دستانم توان داشته باشد گرمایش را به شما خواهد بخشید . امیدوار باش محمد جان و بدان که هیچوقت تنها نیستی . مرا ببخش که در دوستی کم گذاشته ام . حق را همیشه به تو خواهم داد و همیشه در برابرت سر تعظیم فرود خواهم آورد .

پیوست سوم : برای دسترسی آزاد به وبلاگ نقطه چین ها از اینجا وارد شوید .

No comments yet

پاسخی بگذارید

