Skip to content

نقطه چين ها . . .: Fly fly..little wing

2011/01/23
by

پیوند به منبع

توي اين يه ماه دوري..تنها چيزي كه مي تونست جزئي از وجودت رو بهم بده..تلفن بود كه صداتو بهم هديه مي داد..صدات توي گوشم مي پيچيدو توي ذهنم حك مي شد..كنار اون همه خاطرات ديگه..حرفاي رسميمون پشت تلفن..تلفن كارتياي توي شهر..ما دوتا رو همونجوري كه هستيم شناختن..
توي اين يه ماه دوري..من بودمو گريه هاي آرومم وقتي زير نور مهتاب..ضلع شرقي باند رژه رو مي رفتمو ميومدم..من بودمو هق هق زير بارون..زمزمه دلم تنگه براي گريه كردن..توي جايگاه صبحگاهي كه فردا صبحش صداي عربده ازش ميومد..از حلقوم يه خيكي 130 كيلويي..
اين يه ماه گذشت..داشتم ميومدم..نگفتم ميام تا سورپرايزت كنم..اومدم..خودم سورپرايز شدم..وقتي از توي اتوبوس ديدم..عشقم داره كنار اتوبوس ميدوئه و دست واسم تكون ميده..خستگي و دلتنگي يه ماهه..توي اشكام حل شدن..وقتي ديروز گريه كردم..وقتي توي آغوشت بودم..وقتي داغي نفستو پشت گردنم حس كردم..سرماي اون شب پاس بين دوتا برجك..پاهاي يخ زده م..حسابي كيف ميده..وقتي روزها بعد..توي گرماي تن تو..تو ذهنم مرورش كنم..يادته مي گفتم قبلنا شوفاژ اتاقمو مي بستم..تصور مي كردم عشقم بغلم كرده و با گرماي تنش سرما رو ازم دور مي كنه..اتاق سرد يا بيابون سرد..هيچ فرقي نداره..وقتي تو باشي..چه خودت..چه يادت..
دوست دارم..از ته دل..اينو اون پيشي سياه سفيد شيطوني كه شب پاسم پا به پاي من ميومدو ميرفت..مي دونه..
زندگي من..يوسفم..

fly fly..little wing..fly beyond imagining..the softest cloud..the whitest dove..upon the wind of  heaven’s love..past the planets and the stars..leave this lonely world of ours..escape the sorrow and the pain..and fly again..fly fly precious one..ur endless journey has begun..take ur gentle happiness..far too beautiful for this..cross over to the other shore….there is peace forevermore..but hold this memory bittersweet..until we meet..fly fly do not fear..dont waste a breath..dont shed a tear..ur heart is pure..ur soul is free..be on ur way..dont wait for me..above the universe ull climb..on beyond the hands of time..the moon will rise..the sun will set..but i wont forget..fly fly little wing..fly where only angels sing..fly away the time is right..go now..find the light

زمزمه مي كردم..و خيلي هاي ديگه رو..همراه اسم تو..

كيا

2 دیدگاه leave one →
  1. nima permalink
    2011/01/23 23:57

    واقعا باید بگم خوشحالم برات. حاضرم زندگی ام را بدم و یکبار دیگه عشقم شرایطش مثل قیل بود و ما کنار هم بودیم، مثل شما دو تا. من بعد از ده سال که زندگی و عشق و همه چیزمو پاش ریختم آقا به خاطر فشارهای خانواده و عقاید مذهبیش عذاب وجدان گرفت و رفت و ازدواج کرد بعدش هم تا مدتها عذابم می داد،همش می خواست زندگی جدیدش رو بپذیرم و همچنان از بهرۀ عشقم به اهداف مادیش برسه و کمکش کنم اما غافل از این بود که به قول احمدی نژاد اون ممه رو لولو برد.
    فقط امیدوارم هرکدومتون که عشقی دارید عشقتون تا ابد در کنارتون باشه برای من هم دعا کنید که عشقی ابدی پیدا کنم. زندگیم خیلی خیلی بی معنی شده.

  2. saeedeh permalink
    2011/02/26 21:14

    من اول از همه واسه نیما دعا میکنم تا یه عشق واقعی و پایدار تو زندگی پیدا کنه و خوشیهای اون عشق براش به حدی زیاد باشه که گذشته تلخشو فراموش کنه.
    بابا شما دو تا کفتر عاشق که دیگه آخرشین. هیچ فردی چنین عشقی به جنس مخالفش نداره پس درود به شما گی ها. همیشه در کنار هم شاد باشید.

پاسخی بگذارید

