Skip to content

گذر

2011/02/05
by

یه روز شیرین یعنی روزی که، صبحش چشات رو باز کنی و ببینی برات اس ام اس داده که:
“زیر لباسات یه گرمکن هم بپوش”
چه حالی می ده، لخت هم که بیرون بزنی دیگه سردت نمی شه!

5 دیدگاه leave one →
  1. 2011/02/05 23:00

    البته اینجوریش هم برای من حال میده :

    وقتیکه که خوابی ، یکی مواظبت هست که پتو از روت کنار نره که یه دفعه سرما بخوری!

    • 2011/02/06 22:27

      عزیزم

  2. nima permalink
    2011/02/06 00:18

    بعضی وقتها آدمو از حسرت می کشید، نابود می کنید. منو بگو که ده سال حواسم بود عشقم یه لحظه هم دچار مشکل نشه همه جوره هواشو داشتم اونم هوای منو داشت اما یه روزم بهم پشت کردو رفت. دلم می پکه وقتی اون روزا رو یادم میاد، من امروز به یک میس کال ناقابلم راضیم اما دریغ از یک لحظۀ خوش. حاضرم لخت لخت تو برف راه برم بعدشم از شدت مریضی بمیرم اما یک لحظه فقط یک لحظه برگرده بگه اشتباه کردم، دوست دارم

    • 2011/02/06 22:26

      قصد من حسرت دادن کسی نبوده و نیست
      واقعیت اینه ما هم کم سختی نکشیدم
      کم سعی نکریدم برای بدست اوردن این لحظه ها
      و حالا هم فقط می خوام گاهی بنویسمشون تا بمونن که اگه خواستم ( خواستیم ) راحت بشه مرورشون کرد

  3. saeedeh permalink
    2011/02/26 20:20

    حالا این عشقی که گفتی و حسرت به دل همه انداختی چه جوریه؟ به یه جنس مخالف یا به هم جنس؟

پاسخی بگذارید

