Skip to content

ابژكتيو: این پست یک اعتراف است!

2011/02/08
by

پیوند به منبع

گاهی اوقات فکر میکنم خیلی میفهمم!
اما وقتیکه خوب نگاه میکنم به راحتی متوجه میشوم که در برخی از مسائل ، حتی همان کودک چندین سال پیش هم نیستم!
زیرا یک کودک هر چه قدر که از محیط مادی اطرافش درکی نداشته باشد اما ذهنی خالی از قضاوت های سطحی و زودگذر دارد! اما من ذهنی آشفته از برداشت های پراکنده ایی دارم که قانون مطلق نیستند!
و این خود اشتباه محض است !

بعضی از سنجش ها ، میزان و واحد ندارد!
پای احساس که وسط بیاید ، دقیقا عقل هیچ کاره است!
و این بار این واقعیت شیرین را با تمام وجودم حس کردم!

ماجرا اینجاست که این مرتبه چیزی را دیدم و حس کردم که با تمام دانسته هایم از یک زندگی پسرانه منافات داشت!
همیشه معتقد بودم و این تصور را داشتم که یک پسر، پسر است حتی اگر اقلیت باشد!
از نظر ریاضی پسرها برای یک بازه زمانی با دامنه یک عمر انسانی ، نه تنها اجتماع ناپذیرند! بلکه حتی اشتراک بین آنها نیز  تهی است!
از نظر مغناطیس ، پسرها دو قب همنام بودند و این بدیهی بود که دو قطب همنام یکدیگر را دفع میکردند!
از نظر قوانین نیوتنی به این تحلیل رسیده بودم که قانون دوم نیوتن که نیرو را متناسب با جرم و شتاب می داند برای یک زندگی پسرانه هم مصداق دارد! و همیشه به دلیل وجود یک شتاب پسرانه و غروری که در قالب جرم این جنس محسوس است آنقدر هست که بتواند نیروی مخربی را ایجاد کند! و درست همین نیروی مخرب نیز طبق قانون سوم نیوتن یک عکس العمل در جهت مخالف و با همان اندازه پدید می آورد!
اما حالا اعتراف میکنم! 
به یک رابطه !
به یک عشق!
به یک دوستی !
و به چیزی که بعد مادی ندارند، نمیتوان با قوانین فیزیکی و ماده نگاه کرد!
انها را اتحلیل نمود
و با همان آسودگی خاطر مسائل فیزیکی در مورد آنان نظر داد!

شاید این تلنگر برای من نیاز بود
برای من نیاز بود که یک بار دیگر بفهمم که 
عشق فاصله نمیشناسد!
حتی اگر سه هزار کیلومتر آن طرف باشد!
حتی اگر به اجبار خانواده سرکوب شود!

پ.ن

:. این پست برای دو نفری بود که دو سال با هم زندگی کردند!
    یک ماه از هم دور شدند 
    و من تصوری مادی در مورد آنها داشتم!
    و حالا از صمیم قلبم امیدوارم که یک عمر کنار هم بمانند

:. از هانی عزیزم برای این مجادله ذهنی ممنونم!

و این پست ادامه دارد!

One Comment leave one →
  1. saeedeh permalink
    2011/02/26 20:06

    قضیه جالبه. کاش بیشتر توضیح میدادی

پاسخی بگذارید

