Skip to content

گل سرخ: محاسبات عددی :دی

2011/02/28
by

رضا: متشکرم

پیوند به منبع

خوب دیشب ارش با من شوخی کرد.

ولی من ناراحت شدم

ازش خواستم قسمت مربوط به من حذف شه ولی ویرایشش کرد و نوشت من بی جنبم.

منم یه پست گذاشتم به ادبیات احمدی نژادی بهش جواب دادم که بابت پستم معذرت میخواهم.

هرچند پستم رو پاک کردم ولی خوب این سری آرش از دست من ناراحت شد، به خاطر اینکه من جوری تیکه انداختم که روابط آرش و دیگران وسط کشیده شد غیر مستقیم.

به همه ی اون کسانی که ابراز شادی کردن این وسط و فکر کردن رابطه ی خوب منو آرش بهم خورد با این 4تا کلمه ،باید بگم برن آب و بریزن اونجا که میسوزه.

پ . ن : رهام جان به مشت و لگد نرسید ( هرچی ما میکشیم از همین دستوره :دی)

به وزیر فرهنگ ترکیه ، لطفا خفه شو .

{«ارطغرل گونای، وزیر فرهنگ تركیه، در پاسخ به سؤالی مبنی بر «مطرح شدن ادعاهایی در مورد ایرانی بودن مولانا» اظهار كرده است: «نام خانوادگی مولانا، رومی است. همه جهانیان مولانا را به نام رومی می‌شناسند. رومی یعنی آناتولیایی.

اگر در آمریكا از یك كتاب‌فروش در مورد مولانا سؤال كنید، متوجه نخواهد شد؛ چرا كه مولانا را به نام رومی می‌شناسند. رومی به مفهوم آناتولیایی است. سال گذشته در مراسم شب عروس در این زمینه سخنرانی كردم.

چنان استنباط می‌شود كه این‌بار باید برای ایرانی‌ها این سخنان را ترجمه كنیم. مولانا در افغانستان به دنیا آمد و به همراه پدر خود با عبور از ایران به آناتولی مهاجرت كرد. همه آموزش، اطلاعات و تفكرات مولانا در آناتولی عملی شده و شكل گرفته است.}

سخن گفتن در مورد ملیت خداوندگار سخن و عارف بزرگ كه نه از خاك؛ بلكه از جسم خویش نیز گذشت تا از هر تعلقی كه روح بزرگ وی را به اسارت گیرد، رهایی یابد، اگر بی‌احترامی نباشد، بی‌شك آزاردهنده است.

مولانامونو دزدیدن دارن باهاش پز میدن:دی

با این وضع فیلترینگ همین جا مینویسم و اگه فیلتر برداشته شه یه بلاگ جدید و شاد میزنم.

این اسفند ماه رو خیلی دوست دارم ، بوی بهار می آید….

دل من، و زندگی منم از زمستون داره در میاد.

بوووس همگی دوستان خوبم.
بعدا نوشت: تولد پسر رو تبریک میگم ، به امید تبریک صد سالگیت:دی

One Comment leave one →
  1. saeedeh permalink
    2011/03/16 20:56

    خدا از دهنت بشنوه این فیلترینگه برداشته شه هممون دلمون برای یه وب شاد تنگ شده منم یه وب مخلوط میزنم از همه چیز مینویسم

پاسخی بگذارید

