Skip to content

همجنس گرا: کمپین من یک همجنس گرا هستم

2011/04/03

پيوند به منبع

دوستان کمپینی که خانم نادره افشاری معرفی کردند را فراموش نکنید

برای عضو کردن خود در کمپین با ایشان تماس بگیرید:

nadereh.afshari@yahoo.de

6 دیدگاه leave one →
  1. 2011/04/03 03:20

    ؟؟؟؟؟
    این روزا هر جور کمپینی دیده میشه حتی کمپین بی جنس گرایان هم مطمئنم به زودی را میوفته

  2. 2011/04/04 13:13

    یکی از دوستان در ارتباط با این کمپین از من سوال کرد و پس از یک تحقیق کوتاه نگرانی هایی برایم به وجود آمد که لازم دیدم با شما دوستان در میان بگذارم.

    اول از همه با خان نادره افشاری تماس گرفتم و این مسئله را با ایشان در میان گذاشتم. مشکل اینجاست که خان افشاری هیچ توضیحی درباره ی کمپین ارائه نکرده اند و نگفته اند که چه برنامه ای دارند. و خوب جمع آوری اطلاعات و آدرس ایمیل دوستان دگرباش بدون بیان هیچ منظور و هدفی درست نیست.

    مهم ترین سئوال این است که چه کسی می خواهد امنیت دگرباشانی که می خواهند در این کمپین شرکت کنند را تامین کند؟

    اگر قرار بر این باشد که همجنسگرایان بیایند و بگویند که من یک همجنسگرا هستم، آیا به هیچ عنوان به عواقب این کار نیز فکر کرده ایم؟ این چنین حرکت های اجتماعی بسیار به جا و خوب می تواند باشد اما در کشورهایی که سایه ی شکنجه و مرگ بر سر دگرباشان نباشد.

    آیا پیشنهاددهندگان این کمپین به این موضوع فکر کرده اند که اگر تنها و تنها یک نفر با شرکت در این کمپین و اعلام اینکه همجنسگراست مورد شناسایی رژیم قرار گرفت و تحت خطر قرار گرفت چه می شود؟ آیا به افزایش آمار پناهجویان فکر کرده ند؟

    من به هیچ عنوان معتقد نیستم که باید سکوت کنیم و پاسخ ندهیم و هر چه به سرمان آمد تحمل کنیم بلکه برعکس اهل فریاد زدن هستم اما هر چیزی راه و روش خاص خودش را دارد و از شیوه ی درستی باید انجام شود. ید گرفتن یک حق نباید باعث از بین بردن حق دیگری شود. خصوصا اگر بیم آن وجود داشته باشد که هدف بیشتر رسیدن به اهداف سیاسی باشد نه حقوق دگرباشان.

    بنابراین تا زمانی که توضیحات واضح و روشنی از طرف خانم افشاری ارائه نشده است تماس گرفتن و منتشر کردن این اخبار را یک نگرانی خاص خود می دانم.

    آرشام پارسی

    • 2011/04/04 13:57

      آرشام جان كي گفته كه اين حركت براي همجنس گراهاست؟
      اتفاقا به نظرم اين براي دگرجنس گراياني هست كه مي خوان اعلام حمايت كنن
      درضمن امضا با اسم مستعار چه خطري ميتونه داشته باشه؟

  3. saeedeh permalink
    2011/04/04 14:21

    وقتی با اسم مستعار باشه هیچ خطری نداره. من که خودم با اسم واقعیم برای حمایت از همجنسگرایان عضو میشم.

    • 2011/04/04 14:26

      مرسي

Trackbacks

  1. كمپين من يك همجنس گرا هستم « پسر

پاسخی بگذارید

