Skip to content

كمپين من يك همجنس گرا هستم

2011/04/04

نادره افشاری با هر سليقه و گرايش سياسی كه باشد، بر هر رويده و جناح داری كه باشد، در برابر نظري نادرست، متحجرانه و به غايت غير انسانی ، پيشنهادی زيركانه و شجاعانه مطرح كرده است كه جا دارد ما نيز سهم خود را در پاسداشت آن هم اينك كه سر آغاز كار است پر رنگ و چشم گير ايفا كنيم و دستی كه به ياريمان شتفاته را به گرمی بفشاريم.

اين روزها ميتواند به يادمانی شوند اگر بلاگرهای رنگين كمانی خاموشی نگزينند و فعالين حقوق اقليت جنسی ايرانی سرسری نگيرند و خاموش نگذرند.
به ياری تك تك همجنس گرايان، تراجنسی ها و دوجنس گرايان نياز هست، حتی شمايی كه تا به حال فقط بيننده ای خاموش برای وبلاگ ها بوده ای.

با هم کمپینی که خانم نادره افشاری معرفی کردند را فراموش نکنیم و نگذاريم ناديده گرفته شود، برای عضو کردن خود در کمپین با ایشان تماس بگیرید و اين كمپين را تا جايی كه می‌توان به ديگران معرفی كنيم.

nadereh.afshari@yahoo.de

7 دیدگاه leave one →
  1. saeedeh permalink
    2011/04/04 14:28

    من انجام دادم

    • 2011/04/04 14:29

      بازم مرسي

  2. Makwan permalink
    2011/04/06 01:19

    I support you 100%,long live humanity and Homosexuality

Trackbacks

  1. کمپین “من یک هم- جنس- گرا هستم” « زخم
  2. زخم: کمپین “من یک هم- جنس- گرا هستم” « پسر
  3. وبلاگ نیم بوسه منتشر کرد : من يك همجنسگرا هستم … « همجنس گرا
  4. نيم بوسه: من يك همجنسگرا هستم … اينو بايد حاليشون كنم! ولی اول تو!!! « پسر

پاسخی بگذارید

