Skip to content

تنها روسپی شهرمان باکره بود ، اندر حکایت من ، رضا پهلوی و سبزهای اسلامی نه سکولار « iraniaazaad »

2011/04/11
by

پيوند به منبع

تنها روسپی شهرمان ، که دیروز در میدان شهر ، سنگسارش کردیم ، باکره بود ،
مهمانخانه اش را وجب به وجب گشتیم ، رختخواب نداشت !!!!
بیشتر گشتیم و فهمیدیم اصلا خواب نداشت
/ بله این است حکایت عجیب مردمان این سرزمین ، مردمانی که نابینا شده اند و بیماری کوری همه را فرا گرفته است ، شاید بهتر بود یکبار این مردمان کتاب کوری را می خواندند ، البته که مردمان ما انسانهایی هستند که اصلا کتاب نمی خوانند ، چنان که اگر می خواندند ، این احوال روزگار ما نبود ، داشتم اخبار روزنامه های سی سال پیش را نگاه می کردم ، در روزنامه ها چاپ شده بود که یک گونی بزرگ ناخن از خانه یک سرهنگ پیدا شده است ، این درست قضیه همان روسپی هست که سنگسارش کرند ، یک نفر از خود نپرسیده است یک گونی ناخن ، باید چند ده هزار نفر را ناخن بکشند تا بشود یک گونی و همین مردم درست سی سال بعد با همان اخلاق ، رضا پهلوی را به تیر سنگسار گرفته اند ، بدون آنکه بدانند وی باکره است از گناهانی که به وی نسبت می دهند .
دیروز مطلبی نوشتم در مورد اینکه منش رضا پهلوی را چگونه می بینیم ، بیش از یکصد کامنت فحش خواهر و مادر برای من در این وبلاگ نوشته شد و همه هم آخر نوشته بودند زنده باد موسوی و یا حسین میرحسین و …. اگر فرهنگ طرفداران این شخص این است ، من می گویم متاسفم فقط همین ، اما اینکه من گفتم افتخار می کنم دیکتاتور پرور هستم ، بله من اگر این فرهنگ که کسانی بیایند و هر روز شخصی به فحش بگیرند و بعد همان شخص بعنوان اولین نفر در غم آنان همدردی کند و از مجامع بین المللی کمک بخواهد ، دیکتاتوری است من به این فرهنگ دیکتاتوری افتخار می کنم ، این را برای آن سبزها گفتم که می گفتند ایشان دیکتاتور است و اگر شما به این فرهنگ می گویید دیکتاتوری من ، افتخارم دیکتاتورپروری است . اما پابوسیدن ، پابوسیدن استعاره ای است که در جامعه ما به کار می رود و چنانکه حتی وقتی به دیدار کسی می رویم و حتی میلیونها نفری که می روند به زیارت امامشان می گویند به پابوس رفتیم و این نشانه ای از تعظیم به شخصیتی است که به دیدار وی می رویم ، حال عده ای سگ را بسته اند و سنگ را رها کرده اند ، حکایت همینهایی است که آمده اند و مرا به باد ناسزا گرفته اند ، از یک متن ، تنها نقطه ای از آن را گرفته اند و بقیه را رها کرده اند ، ما را نیز امروز در وبلاگمان با صدها فحشی که دادند سنگسار کردند .

One Comment leave one →
  1. 2011/04/12 00:31

    تشکر از این دیدگاه بله این درد دل همه ملت است ..اما.خوفته در تابوت حرفها دارم در دل.ما ملتی هستیم از زمانی که انقلاب کردیم.به جای اینکه دورست بشویم بد تر شدایم بخاطر اینکه از بس اینها دورغ گفتن وجنایت کردن که ملت اینطور فحاشی میکنند .و اقای موسوی یا شاهزاد پهلوی .واقای رجوی همه باید با هم یکی شوند. البته از فیس بوک سخن سبز که میگوید .که دورست است وگرنه هرکدام ما چون تقسیم شدایم در ۳ گرو لطفا این را از تمام انها در ایمیل ها ی خود بخواهید .متشکرم امام بی امت

پاسخی بگذارید

