Skip to content

گذر ( استريت فوبيا )

2011/04/14
by

خوندن اين مطلب به دگرجنس‌گراها توصيه نميشه، هر دگرجنس‌گرايی هم كه خوند به …!

بابا، مامان دارن ميرن خواستگاری،
برای يكي از پسر هاي استريت فاميل،
برای يكی از جنس و احساس خودشون،
برای يه پسر كه فقط مي خواد ك… بكنه!، و برای دختری كه می خواد كـ… رو به كــ… بده، 
برای يه استريت كثيف عين …
حق دارم عصبانی باشم،
همين دو … استريت كه اينطور با افتخار برای رسيدن يه كيـ… به يه كــ… راه افتادن دارن ميرن و چند ده تا ديگه عين خودشون رو هم پشت سر خودشون دارن ميبرن حتی ته ذهنشون احترام به گرايش من نيست چه رسه به اينكه يه روزی يه همچين حمايت هايی بخوان كنن،
حق دارم نسبت بهشون فوبيا داشته باشم، و همه‌ی رابطشون رو توی كمر ببينم، مگه اونها همينطور منو نمی بينن؟!
حق دارم ازشون متنفر باشم،
همونقدر كه ازم متنفرن و فرار می كنن.
مطمئنم اگه باور داشتن زندگی مشترك توی كمر خلاصه نميشه جنسيت براشون مطرح نبود.

حالا بشينيد شعار احترام گذاشتن بديد و از استريت فوبيای امثال من ناله كنيد.
( البته بين استريت ها هم يه استنثناهايی هست، اما متاسفانه خيلی كمن )

3 دیدگاه leave one →
  1. 2011/04/15 13:23

    خب تا جایی که من فهمیدم انتقامت رو هم از بابا و مامان گرفتی!
    جدیدا این استریت فوبیات به شدت بالا زده !
    یادت باشه که یه کمش بد نیست! اما در این سطح برای تو خوب نیست.
    میدونم که شاید توجیه باشه ! اما یادت باشه که ما بین استریت ها زندگی میکنیم.

  2. azi permalink
    2011/04/15 16:25

    من جای شما بودم یه تجدید نظری می کردمم توی اینکه این پست توی 5 پسر بمونه
    بابا فرق هست بین ما و اونا

    • 2011/04/15 21:19

      اين تفاوت رو گاهي شعاري بيش نمي بينم
      اين همه احترام گذاشتيم و آروم و مودب بوديم كجا رو گرفتيم
      حالا گاهي يه مطلب تند به نظرم بد نيست

پاسخی بگذارید

