Skip to content

Cafefasl’s Blog: پرچم دوستی

2011/04/18
by

پيوند به منبع

تو کافه نشسته بودم و داشتم پیپم رو چاق می کردم تا با یه قهوه فرانسه ی خوب از نوشته های براتیگان لذت ببرم…
پیپم که چاق شد، نگام افتاد به پرچم شش رنگی که با افتخار اونو به دیوار کافه نصب کرده بودم….
همینطور دود رو بیرون می دادم و از خودم می پرسیدم که  معنی این رنگها چیه؟حالا چرا رنگین کمون ….چرا مثلا گرافیک بوسه ی دوتا مرد نیست و…
اما مهم اینا نبود مسلمناً
مهم اینه که هممون زیر این پرچم بطور واحد زندگی می کنیم… می دونیم که هممون هم حسیم و این بهم نزدیکمون می کنه….البته درستش باید این باشه ….
اینکه هرکی از هر جنس و رنگ و نژادی باشه ، مهم نیست … بی دین و مقدس مأب همه  و همه باید زمانی که زیر این پرچم بودن ، بخاطر اینکه هم حس همه ی اینها رو بگذارن کنار و با هم خوش باشن….
هفته ی پیش توی کافه یه بحث حسابی شد…یه عده ای به ایرونی گریشون می نازیدن و حتی به دیگر نژادها توهین می کردن…
یکی از دوستان خوب من که عرب بود از خودش دفع کرد…بهش توهین کردن….
به هر حال ازشون خواستم که کافه رو ترک کنن….
چرا آخه؟ این حرکت های دگم زیر این پرچم نباید اتفاق بیوفته…

No comments yet

پاسخی بگذارید

