Skip to content

من هستم: فاستبقو فی التحاد

2011/05/13

پسر: لازم به ذکر است حق پاسخ گویی را برای افرادی که در این مطلب از آنها نام برده شده را محترم شمرده و آماده پذیرش نظرات دیگران در این خصوص هستیم.
رضا: انتخاب اولین جمعه مرداد هیچ ربطی به آرشام پارسی و سازمانش، یا هر سازمان دیگه ای نداشت.
اولین جمعه مرداد، مناسبتش گرم و تعطیل بودن و بی مناسبت! بودنش بود.
 

پیوند به منبع

یک حرکت خوب و خیزش عمومی حس میکنم
دیدن این حرکتا دل آدمو خوش میکنه که گی ها فقط درگیر کمر به پایین نیستن
همین که این خواست ایجاد شده که تغییر ایجاد کنیم حتی اگر اقلیتی در اقلیتی بیش نباشیم خودش کلی امید به آدم میده
اینکه چند نفر دور هم باشیم بگیم راستی چی شد که اولین جمعه مرداد رو به اسم ما نامگداری کردن؟
کی اینکارو کرد؟
به چه مناسبت؟
چرا باید یه عده آدم که معلوم نیستن کی هستن و کجان باید دور هم جمع شن و برا همه تصمیم بگیرن چرا یه همچین جمعایی بسته اس
چرا من که از دیروز وارد لایف شدم و فقط چند ساعنه بلاگ نویسی رو شروع کردم و 17 سالم بیشتر نیست نمیتونم وارد تصمیم گیری این جمعا بشم؟
مگه ملاک سابقه کاره؟
مگه نباید آدما رو به میزان تقواشون بسنجن؟:)
ملاک گی بودن که منه 16-17 ساله گی ام اون پیره مرده هم که پریشب فوت کرد هم گی بود
چرا جمع بسته اس؟
چرا باید یه فرصت طلبی مثل آرشام پارسی باید اسمش دبیر سازمان همجنسگرایانه ایرانی باشه و هر شبکه ای تو دنیا بخواد راجب اوضاع همجنسگرا های ایرانی بدونه باید با این مردک حرف بزنه؟
من نمیگم حرفاش خوبه یا بده
میگم کی اونو انتخاب کرده؟
من که یادم نمیاد کسی ازم چیزی پرسیده باشه
نمیگم حسودی میکنم چرا منو نمیبرید تو دویچه وله راجب وضعیت هومو های ایرانی حرف بزنم
که من آدمش نیستم
اما توی همین جمع محدود گی هایی که میشناسم میدونم کلی آدم با صلاحیت تر هست واسه سخنگو بودن تا این جناب
کارای عملیش هم که خودش روضه ی حضرت عباسه
من که گاهی به این شوخی که میکنم ایمان پیدا میکنم که این سازمان از طرف جمهوری اسلامی ماموریت گرفته تا ایران رو از ننگ حضور گی ها پاک کنه
کافیه کمی با این حضرت آرشام پارسی مکاتبه کنید تا متوجه شید تنها راهکار این جناب برای بهبود شرایط همجنسگرا ها فرار از ایرانه
اونم با اون شرایط اسف بار تو ترکیه
و حمایت نصفه‌نیمه ایشون و سازمان مطبوعشون از گی ها و ترنسهای بیچاره که به امید
شرایط بهتر یکی دو سال گند رو به سختی میگدرونن که آیا به کاناداد یا آمریکا برن یا نه؟
و در کل من هدفی نمیبینم جز تخلیه ایران اسلامی از همجنسگرا ها که هر چه زود تر سخنان رییسجمهور محترم ایران اسلامی به حقیقت بپیونده که ما تو ایران همجنسباز(همجنسگرا)نداریم!
خیلی مسخره اس
کلاً خودمون اقلیتیم
اونم چه اقلیتی با کلی سرکوب و وضع امنیتی خراب بدون هیچ حمایتی چه از طرف جامعه چه حکومت
اونوقت خودمونم واسه خودمون بزنیم و این مسخره بازی‌ها رو در بیاریم نوبره واقعاً
من فکر میکنم میشه با هم بود
میشه با هم متحد شیم و یه کاری کنیم
یه سری میگن وضعیت از لحاظ امنیتی خرابه و پرونده هممون تو وزارت اطلاعات هست
که حتی من این‌ام قبول دارم
اما این رو بیشتر قبول دارم که باید کاری کرد
با هدف
باید اختلاف‌ها رو کنار بگذاریم
من خودم به شخصه با نامگذاری جمعه اول مرداد به عنوان روز ملی همجنسگرا های ایرانی مشکل دارم اما اگه این مسأله جدی شده و سایتای دولتی راجبش نوشتنم و رسانه‌های دنیا راجبش سؤال پرسیدن بیایم ازش حداکثر استفاده رو بکنیم
به من چه که مناسبت اولین جمعه مرداد چی بوده؟
سالگرد تولد مادر بزرگ آرشام پارسی بوده یا سالگرد شب زفاف مامان بابای فلانی
مهم آینه که ازش استفاده کنیم
به نظر من ما که تصمیم گرفتیم انرژی صرف کنیم برای یه هدف بیایم هدفمون رو فراتر از این بحثای جزیی قرار بدیم
البته نه یه هدف ایده آلیسم
بیایم انرژی بزاریم که سازماندهی شیم
حرکت کنیم به یه سمتی
برنامه داشته باشیم
هدف داشته باشیم
تصمیمات با نظر حداکثری بگیریم
اینجور تصمیما کمتر مو لا درزشون میره
من خودم هر تصمیمی که همه گرفته باشن رو انجام میدم حتی اگه بگن از فردا همه گی ها باید با شورت بیان تو خیابونا راهپیمایی پراید راه بندازن
مهم اینه که نظر جمع باشه
پس لازم الجراس چون خرد جمع پشتشه
و اون دوستایی که برا خودشون روز ملی تعیین میکنن
ازشون خواهش میکنم این مسخره بازی
رو تموم کنن
همینمون مونده بود خودمون با خودمون در بیفتیم و هنوز هیچی نشده واسه همدیگه بزنیم
ما میتونیم با هم باشیم و خیلی بریم جلو
یکی از خصوصیت‌های اقلیت‌های سرکوب شده اینه که زیرآب همدیگه رو میزنن
بیاید ما سازماندهی بشیم با هم و ثابت کنیم با باقی اقلیت‌های سرکوب شده تفاوت داریم
و به نطر همدیگه احترام بزاریم
من همینجا حرفامو تموم میکنم تا نوشته‌ام دیگه بیشتر از حالت وصیت‌نامه سیاسی امام خمینی رو نگیره
مرسی که خوندید

No comments yet

پاسخی بگذارید

