Skip to content

cafefasl: غر غر به جون جامعه ی همجنسگراییمون به دعوت امین پارسی

2011/05/18
by

پیوند به منبع

خوب باید از اینجاش شروع کنم

-همیشه از این می ترسیدم که به عنوان یه آدم هوس باز و کسی که با همه کس ارتباط برقرار می کنه شناخته بشم،برای همین چندسال طول کشید تا پذیرفتم که چی هستم

-خیلی برام ناراحت کننده هست که توی جامعه ی همجنس گرای ما افراد زیادی هستن که به ظاهر دنبال چیزی بیش از سکس هستن ولی بعد از ی معاشرت کوتاه می فهمیم که نه….

-این داستان هنوزم برام مشخص نشده… که طرف همیشه ناراحته که کسی توی زندگیش نیست… خودش به راحتی با هر کسی سکس می کنه…بعد که کسی میاد تو زندگیش ازش قول می گیره که با کس دیگه ای نباشه…از هفته ی دوم رابطه اش خودش دبنبال کیس های بهتر هست … و نهایتا خودش میره و روابط موازی برقرار می کنه!!!!!

-من تقریبا تمام دوستانم از اینکه همجنسگرا هستم اطلاع دارن …. جالب تر اینه که احترامی که از استریت ها دیدم در مقابل همجنگراییم رو توی جامعه ی همجنسگراهامون ندیدم

-همیشه از این شاکی بودم که چرا افراد بالای 18 سال با افراد پایین 18 سال ارتباط جنسی و عاطفی برقرار می کنن سکس یکی از ملزومات زندگی هست ، باشه اما همه چیزش نیست به خدا!!!!

-جالب ترین چیزی که وجود داره اینه که طرف باهات چت می کنه در حد بی افی میرین جلو وب و عکستم می بینه …اولین جلسه ای که می بینتت بهت می گه کیسم نیستی….بدتر از اون اینکه چند ماه با یکی بی اف باشی و بعدش از روابط موازیش خبردار بشی و بعد بهت بگه که از اولش کیسم نبودی!!!!

-میری تو روم سالم نکرده ازت aslمی خوان بعدم پوزیشن و قد و وزن…!!!! بعدم که می گی ورس میگه من تاپما!!!!!

-از بحث های بی هدف و کوبوندن هم دیگه توی وبلاگ ها واقعا خسته شدم….

—-به هر حال اینم از سهم من توی این بازی


No comments yet

پاسخی بگذارید

