Skip to content

چیزی شبیه خودم، در کهکشانی دیگر: روز جهانی مبارزه با همجنسگرا ستیزی

2011/05/19

پيوند به منبع

امروز روز جهانی مبارزه با همجنسگراییه. وب لاگ دوستان رو که می خونم از یک هفته پیش دادار دودور به راه انداخته اند که خیلی هم خوبه و ممنون و متشکریم. ولی من تو نظراتی که دیدم چند مورد برام جالب بود. یکی یه نفری پیشنهاد کرده بود فیلمهای با موضوع همجنسگرایی رو ترجمه کنیم و ارایه کنیم. تاثیر این خیلی زیاده. من موافقم. دیشب بی بی سی فارسی برنامه ای داشت در مورد وضعیت همجنسگرایان کشور اوگاندا. اتفاقی داشتم با کانالها ور می رفتم که افتاد رو این. برنامه زیر نویس داشت و توسط یکی از خبرنگارهای معروف بی بی سی که زمان انقلاب ایران اتقافن تو ایران بود ( اسمش یاد نیست) تهیه شده بود. داشتم برنامه رو تماشا می کردم که متوجه شدم مادر و خواهرم داشتن با دقت نگاه می کردن. امروز صبح باز رادیو بی بی سی داشت با چند تا همجنسگرای ایرانی مصاحبه می کرد بابام گوشاش تیز شده بود. تاثیر این رسانه های راحت الحلقوم بسیار بیشتر از وب لاگای ماست که خواننده اکثرشون خودمونیم. یکی دیگه از نظراتی که خوندم در مورد آشکار سازی بود تو رادیو زمانه. جالب بود اونم. آشکار سازی اگه با اطلاع رسانی و کار فرهنگیه چند ساله شروع بشه بدون درد و بدون خونریزی پایان پیدا می کنه و همین باعث می شه که دوستای هتروی ما ببینن که ما هم هیچ فرقی باهاشون نداریم و اینکه باهاشون دوستیم ورای گرایش جنسی ماست. به امید آزادی

No comments yet

پاسخی بگذارید

