Skip to content

sirvan G: فرازهایی از یک کامینگ اوت

2011/05/19

پيوند به منبع

– ببینم، به منم حس داشتی؟
+ نه.

– می دونم حرفم چرته اما دکتر رفتی؟ شاید واقعا همجنسگرا نیستی، فقط یه اختلال روانیه.
+ هم پیش روان پزشک رفتم، هم روان شناس. منتها نه به این خاطر که منحرف یا بیمارم. رفتم که خودمو بشناسم.
– من نگفتم منحرف یا بیماری، فقط گفتم شاید واقعا مشکلی نداری.
– واقعا مشکلی ندارم

– ببین شاید تو واقعا گی نباشی، شاید یه جور اختلال روانیه. هر وقت شادتر هستی آیا به جنس مخالف بیشتر گرایش نداری؟ خوب فکر کن، بعد جواب بده.
+ نه.
– گارد نگیر. خوب فکر کن. بعد جواب بده.
+ خوب فکر کردم. نه.
..
– تو اینترنت در این باره زیاد نوشته، شاید به دردت بخوره.

– می خوام خیلی بی تعارف و با اطمینان بگم که شجاعتتو تحسین می کنم، مطمئنم من اگه جای تو بودم، اصلا شجاعت و جسارت تو رو نداشتم.
+ قربون شما.
– البته این به معنی تصدیق روش زندگیت نیست. قبول کن که مورد تو مخالف زندگی عادی و طبیعی بشره اما هنوزم فکر می کنم تو قابلیت و لیاقت زندگی عادی رو داری و با مراجعه به پزشک شاید به این امر نایل شی و اگه نشی حتما خواست خداست و حکمت او.
+ همجنس گرایی غیر طبیعی نیست. موارد بی شماری از همجنس گرایی در طبیعت دیده شده. بین حیوانات، گیاهان
– منظورم طبیعی و ذات بشر بود. این که مرد واسه زن آفریده شده و بر عکس. فکر کن همه آدما همجنس گرا شن، چی میشه؟ پس عادی نیست.
+ ریدم تو استدلالت

– باشه. ما اختلاف نظر داریم. بعید می دونم هیچ کدوممون حرف اون یکی رو قبول کنه. به نظر من تو آدم موفقی هستی، اگه رابطه جنسیت رو خط بگیریم.

پی نوشت: طرف پسره، 29 سالشه و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی. شیش ساله دوستیم. تو یه خانواده به شدت سنتی و مذهبی بزرگ شده. الان خودشو روشنفکر دینی می دونه.
اصل مطلب رو رو در رو گفتم بهش. بحث بالا حین چت کردن انجام شد. با تشکر از هیستوری جی میل.

No comments yet

پاسخی بگذارید

