Skip to content

نیم بوسه: تو داري به شيوه زندگي من اهانت ميكني مرتيكه ي هرزه

2011/05/26
by

پيوند به منبع

ميگن آدمي به اميد زنده ست

حرف زياد بيراهي نيست

اما يه عده وقتي اميدي ندارن ، نميرن بميرن! بلكه همچنان زنده هستن ، اما چون ديگ واسشون نميجوشه ميخوان واسه سگ بجوشه

از دنيا و زندگي خودشون گرفته تا دنيا، تصورات و آرمان هاي يه عده ديگه رو به بازي ميگيرن و بهش اهانت مي كنن




به هر دليلي (به دليل ديدگاه هاي منفي تو جامعه، به دليل رفتار سودجويانه ي هم احساسان خودش، به دليل نرفتن زير بار مسئوليت هاي زندگي و …) دنبال يه رابطه عميق و پايدار نيست … نمي تونه باشه … حالا هرچي

يكي از اين دو تصميم رو گرفته :

يك) تا وقتي كه ميشه مجرد بمونه دنبال حال و حولشه و بعدش كه ديگه چوب خطش پر شد، يه زن ميگيره … يه چند صباحي فاز پايبندي و تعهد بر ميداره و اما چون گي هست (البته اگه واقعا گي باشه نه يه سوراخ باز!) هر از گاهي ميره با يكي، اما چون بازم ميدونه كه نمي تونه با كسي رابطه پايدار داشته، تا آخر عمرش در يك تعقيب و گريز روحي گرفتار ميشه

اونايي كه اين تصميم رو ميگيرن با دو ديدگاه آزار دهنده زندگي ميكنن … الف) اينجوري فكر ميكنه كه تا وقتي زن بگيره بهتره خوب از دوره مجرديش استفاده كنه ب) به هر كي ميرسه اول ميخواد بكشه پائين و …

به يارو ميگي «… چرا يه عده از گي ها اينجوري ميشنگن … دنبال شيطوني ان …» برگشته ميگه «خب! اگه شيطوني نكنن كه ديگه گي نيستن !!! »


دو) يكي ديگه هم به قول خودش دنبال فان و تفريح و خوش گذروني و مسافرت به سانفرانسيسكوئه … وقتي هم ازش ميپرسي ميگه تا آخر عمرم همينه … تنها هم ميخوام زندگي كنم

باشه اينم يه جور سبك زندگيه كه لابد با روحيات و سليقه و سائق هاي رواني يارو سازگاري داره

اما …

شنيديد ميگن كبوتر با كبوتر، باز با باز كند همجنس با همجنس پرواز

عزيز من ، آقاي محترم

برو سراغ كسي كه اونم مثل تو دقيقا دنبال يك رابطه نيم ساعته ست

ميفهمي اينو ؟ اگه نمي فهمي دوباره و حتي صدباره جمله بالا رو از اول بخون

اگه لازمه از روش يه چند هزار بار مشق كن

حالا مشكل اين دو دسته چيه كه من دارم خودمو اينجا پاره مي كنم ؟

زندگي و آينده ي هر كسي به خودش مربوطه اما اين آدما، اين هم احساس ها، اين آقايون فول تاپ و البته بات … دارن به حقوق عده زيادي از همجنســـــــــــــگراها هم تجاوز ميكنن

دارن به ايده ها و آرمان ها و سبك زندگي تعدادي از گي ها توهين و اهانت مي كنن

اينجاست كه من طلبكارم

آهاي اون آقايي كه مجبوري! (البته اجباري در كار نيست داري بهانه بني اسرائيلي مياري) واسه مامانت عروس بياري يا يه بار مثل مرد تصميمتو بگير بگو «آقا! من ميخوام زندگي خودمو بسوزونم … ميرم زن ميگيرم و ديگه هم با كسي نيستم» يا مردتر باش و به شرايط با صداي بلند بگو نه! … تو وقتي گي بودن خودتو تا حد يك شيوه س।/ك/।س كردن مياري پائين، به شيوه زندگي كردن من و امثال من توهين ميكني ، زير سوال ميبريش … من ادعا دارم كه گي ام و ميخوام زندگي خودمو به سبك و شيوه يك زندگي همجنســـگرايانه بسازم

و به احد الناسي اجازه نميدم جلومو بگيره يا به اين شيوه زندگي من توهين كنه … وقتي تو داري با كارات به اين جامعه ي مذهب زده ي خرافاتي و عقب مونده شاهد بازي و امرد بازي و بچه بازي قاجاري رو يادآوري ميكني داري حق منو ضايع ميكني ، داري پا رو گليم من ميذاري ، حواستو جمع كن تا پاتو نشكنم

هر كسي كه حتي يه سلول از بدنش، داره به اين سمت ميره كه گي بودن فقط و فقط يك شيوه س।/ك।/س كردنه، بدترين دشمن زندگي من و امثال منه

اينجور آدمها يكي از بزرگترين موانع از بين رفتن هموفوبيا هستن

اينقدر دنبال كاراي قشنگ نباشيد! روز ملي همجنســگرايي !! اولين گي پرايد ايراني هااا !!! اينا خوبه اما ميخواي همه چي درست شه … اول خودتو درست كن

يكبار… فقط يكبار و فقط همين يك بار ريشه يابي كنيد و به اون ريشه ي اصلي كه توي وجود خودتونه برسيد و درست رفتار كنيد

اينقدر همه چيو نندازيد گردن دين و جامعه و خانواده … قبول اونا مقصر

اما تو چي ؟ تو داري چيكار ميكني ؟

تنوع طلبي و هوسراني خودتو سنجاق كردي به تابوهاي محيط و جامعه و فقط داري همه چيو لجن مال ميكني و زحمت بقيه رو هم ضايع ؟!!

No comments yet

پاسخی بگذارید

