Skip to content

EraZer Head : قضیه ی اول مرداد و از ما بهترون

2011/06/05
by

پیوند به منبع

این پست به علت غرغرهای بعضی عزیزان حذف شد.

9 دیدگاه leave one →
  1. exjay permalink
    2011/06/05 05:37

    کف مرتب خسته نباشی
    این جور جواب دادن ها ارزش نداره که هیچ تلاش باقی رو هم به گند می کشه
    تا الان ساکت بودی برادر بقیشم می موندی بهتر بود باور کن

  2. 2011/06/05 10:09

    دوست ما نارحته
    زیاد به دل نگیرید
    شما هم پستت خوب بود
    یه کم شفاف ساز کرد
    باید راحت باشید و یادتون نره همه ما همدردیم و همحس
    به زودی همه چیز درست میشه

  3. 2011/06/05 12:18

    شما اصلاً چه کاره ای که بخوای تعیین کنی کی حرف بزنه و کی حرف نزنه؟! ببینین اینایی که ادعای دموکراسی و چند صدایی و این چرت و پرتاشون گوش فلک رو کر کرده در عمل واکنششون از همین صدا خفه کنی هاست.

  4. مهدی permalink
    2011/06/05 20:19

    بیبنید EraZer Head عزیز
    دوتا مساله اینجا مطرح هست. یکی اینکه ما انتقاد پذیر باشیم, یکی اینکه برای بقیه حق قایل باشیم.

    غریبه90 یک نظر اعتراضی داشت و اون رو تو وبلاگش منتشر کرد. من هم نه تمجید و تحسین کردم و نه مخالفتی (هرچند که نسبت به این مساله روز ملی یک سری ایراداتی داشتم). ولی وقتی آقا رضا اومده با توپ پر و میگه نجابت کردم که هیچی نگفتم یا اینکه میخوای تهمت زدن رو امتحان کنیم و این صحبتها خوب فکر کنم یک مقداری جای بحث پیش میاد.
    اگر کسی هم اعتراضی میکنه برای این نیست که بخواد بگه من هم آدمم و خودش رو تو چشم بیاره, چون اینجا یک دنیای مجازی هست و همه چیز پشت یک اسم قرار گرفته و قرار نیست به کسی مدال و امتیازی اهدا بشه که بخواد تو چشم بیاد.
    وقتی من و چند نفر دیگه به عنوان نماینده یک گروه 100 نفری میخوایم برای روز امتحان بریم پیش استاد و تاریخ تعیین کنیم, اطلاع رسانی میکنیم, نظر همه رو میپرسیم و بعد از اینکه به یک توافق حداکثری رسیدیم, میریم و تاریخ تعیین میکنیم, نه اینکه خودمون چند تا باهم تصمیم بگیریم و تاریخ تعیین کنیم, اگر هم کسی حرف زد اعتراض کرد, با تندی و پرخاش جواب بدیم و بگیم دارم نجابت میکنم که بهت فهش نمیدم, یا تو میخوای با این اعتراض خودت رو تو چشم بیاری.

    • 2011/06/06 01:19

      اینکه رضا چی گفته به من ربطی نداره. من که وکیل وصی کس دیگه ای نیستم. من دارم میگم کسایی که این قدر ادعای چند صدایی و دموکراسی دارن نباید بگن تو که تا الان ساکت بودی از این به بعد هم حرف نزن. اون هم کسایی که معلوم نیست تا همین پریروز کجا بودن و اصلاً چی کاره ن! جواب این ایرادم رو هم تو پاسخ شما نمی بینم و اصلاً فکر نکنم جوابی داشته باشه.

  5. 2011/06/06 23:53

    !!!… مدعیان دمکراسی باعث حذفش شدن؟؟…

  6. 2011/06/08 11:52

    دیدی نارک…
    توی چت بهت چی گفتم…

  7. 2011/06/08 21:13

    بحله
    می بینم که آنلاین بچه های «پسر» حذف می کنن
    امیدوارم حذفیات بیشتر از این نشه :دی

  8. 2011/06/09 00:24

    پسر چیزی رو حذف نکرده شایان جان… نویسنده مطلب نوشته اش رو برداشته.
    آرش عزیز من منظورم مخالفها بودن… اونا بیشتر رو دمکراسی و دیکتاتوری تاکید دارن…. ولی انگار این غرغرهایی که بهش اشاره شده از طرف گروه بوده!

پاسخی بگذارید

