Skip to content

EraZer Head: ریدمان چرخه ایست پایان ناپذیر

2011/06/16
by

پیوند به منبع

آقا ما یک غلطی کردیم، یک پست نوشتیم درباره ی از ما بهترون، که در آن بدون اجازه از بعضی اشخاص نامهایی را ذکر کرده بودیم و مطالبی را نوشته بودیم که خودمان هم جزییاتش را یادمان نبود. بعد از اینکه چند نفر از دوستان به طور جداگانه پیغام دادند که این مطلب ممکن است مشکل ساز باشد، آن را حذف کردیم. نکته اینجاست که حذف کردن در اینترنت آن قدرها هم کار ساده ای نیست و شما هر گهی که بخورید، نشانه ای از گه خوردنتان در جهان هستی باقی می ماند!

حالا دوست عزیزی آمده تصویری از مطلب منتشر شده در آن روز تهیه کرده و بدون اینکه یک خط برای من بنویسد یا حتی به خودش زحمت گذاشتن یک کامنت زیر همان مطلبی که کلی حرفش را زده بدهد، آن را در وبلاگش بازنشر کرده! خب آقا جان این چه کاری است؟ وقتی من یک چیزی را از وبلاگم حذف می کنم، خب لابد دلیلی داشته! حالا این درست که من استارت چرخه ی ریدمان را خودم زده ام و از دیگران بدون درخواست اجازه داستان های ناقص تعریف کرده ام، ولی دلیل نمی شود که شما هم با طناب من ته چاه بروید! حالا چند ساعت است که بنده دست به آفتابه شده ام و دارم در وبلاگهایی که حتی نمی دانستم وجود خارجی دارند می چرخم تا ببینم احیاناً خدای ناکرده این پست بازنشر شده را بازبازنشر نکرده باشند! و از آنجایی که ریدمان چرخه ایست پایان ناپذیر، پستی که این دوست عزیز گذاشته هم در کمتر از 24 ساعت همه جا چرخیده و لینک پاک شده ی ما هم همه جا دست به دست می شود!

آقایان، عزیزان، دوستان! برای Privacy دیگران ارزش قائل باشید. ما یک خریتی کردیم، دلیل نمی شود شما هم به اقتدای ما نماز کنید! همه ی کسانی که آن لینک «از ما بهترون» را در وبلاگشان بازنشر کرده اند، لطف کنند خودشان مثل بچه های خوب پاکش کنند تا خدا و پیغمبر آن دنیا هوایشان را داشته باشند. پس فردا چیزی شد سر کسی بالای دار رفت مسئولیتش با خودتان.

پ.ن: هر کس می خواهد صواب صد دور ختم قرآن را کسب کند، بگردد یک موضوع جدید پیدا کند که بین وبلاگ نویس های همجنسگرا مد شود. گاییدند این روز ملی را.

5 دیدگاه leave one →
  1. 2011/06/16 10:36

    فقط همین پست در بلاگستان منتشر شده؟
    چه ملاکی برای بازنشر پست ها دارید؟
    ظاهرا شما بی طرف در انتشار و بازنشر نیستید. حق شما است اما ادعایی نداشته باشید.
    درود

  2. 2011/06/16 13:43

    من میام و فقط وبلاگ تو رو میخونم، اصلا انگار وبلاگی ندارم و فقط به تو بسنده میکنم رضا
    خب از کجا بفهمم که کی ریده و چرا ریده و چرا انقدر این مساله براش مهم شده؟
    مگه این وبلاگ رو نزدی که نظر همه رو منتشر کنی؟ یا شاید هم نظر خودتو، البته نمیشه گفت که نظر تو دخیل نیست چون به هرحال دارنده ی این وبلاگ و نویسنده شی ولی قبول کن که این یه طرفه به قاضی رفتنه، یا شاید خودتو قاضی میدونی؟
    من پست اریزر رو حذف کردم به همون علتی که نوشته بودم «مگه اینکه امنیت جانی کسی به خطر بیوفته» ولی انتظار دارم که در قبال من و نزدیکان من هم همین رفتار متقابل باشه. من که دشمن اریزر نیستم. اتفاقا خیلی هم از بلاگش خوشم میاد و اونو دوست خودم میدونم حتی اگه ندیده باشمش.
    رضا جان ممنون از بابت زحماتت تو نشر دوباره ی افکار و نظرات دیگران، ولی وقتی پست اریزر مهم شده و تو انتشارش دادی، و مشخصه که این پست در واکنش به چیزی بوده، پس مساله ی اصلی رو هم مطرح کن
    ممنون از تو

    • 2011/06/16 14:34

      اون پست مورد نظر شما هنوز هم مشکل امنیتی داره
      اینجا خالی از اشتباه نیست
      اما اضافه کردن اون پست به آرشیو اینجا به نظر من که یک اشتباه دیگه هست

  3. 2011/06/16 14:55

    پست من جی؟
    اون که الان دیگه لینک از ما بهترون رو هم نداره!!!!

    • 2011/06/16 23:58

      در اون مورد اگر بتونم کامل توضیح خواهم داد

پاسخی بگذارید

