Skip to content

داستان های رنگین کمونی: روز ملی اقلیت های جنسی

2011/08/09

پیوند به منبع

روز ملی همجنس گرایان

امروز روزیه که پارسال تو نت کلی تو بوق و کرنا کردند و اعلام کردند که روز ملی هم جنس کرا هاست .
فارق از خوب یا بد بودنش من از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم . به قول بچه ها خفن حااااااااال کردم.
به خودم افتخار کردم که بالاخره تو این کشور بی سر و سامون که همه خفه اند و هیچ کی حق حرف زدن نداره ما خودمون دست به دست هم دادیم و داریم خودمونو فریاد می زنیم .
این یعنی اند اند ته اعماق جسارت، هر چقدرم که کوچیک بود ، اما امیدوار کننده …
من پارسال تو این روز متاسفانه حتی از خونه بیرون هم نیومدم . اما به خودم قول دادم که سال دیگه همین موقع یک کاری هر چقدرم که کوچیک باشه انجام بدم.
برای همیین از یکی دوستام که بافتن دست بند بلد بود ، خواهش کردم که یک دست بند با همه رنگ های رنگین کمون واسم ببافه و تاکید کردم که من واسه 1 مرداد سال دیگه می خوامش!
جلوی تمام دوستام ، بعد یکی از اونا داد زد ، می دونی که رنگین کمون چه معنی میده احمق !
منم خودمو زدم به کوچه ممد چپول گفتم : نه !!!!!! مگه چه معنی میده ؟؟!!!!!!
با چشام زل زدم تو صورتش و کاملا قیافه شو برانداز کردم ، گوشامم تیز کردم که ببینم چه جوابی می ده
گفت : این علامت گی هاست .
تو دلم یک خنده ای کردم و با خودم گفتم : چه عجب ، جل الخاققق تو این جمع 10 نفری بالاخره یک کچلی پیداش شد که اطلاعات هر چند کم در مورد گی ها داشته باشه !!!!!
گفتم : خوب باشه ، مگه چیه ؟!!! اصلا بهتر !!!!
دوستم سرشو تکون داد با لحن سرزنش آمیزی گفت : خاک تو سرت !!!!!
و رفت . من فقط خندیدم…..
خلاصه یک سال گذت ، تو این یک سال این دوست کچل ما هر دفه اومد و من دیدمش یک رج از این دست بند ما رو بافته بود ، چند دفه بهش تاکید کردم که جان مادرت اینو زود بباف من برای 1 مرداد می خوامش !!!
بعدش کلی این بحثای اینترنتی پیش اومد که آقا اصلا کی این روز و گذاشته !!! واسه چی روز و فلان روز انداختین ، به چه حقی بدون مشورت این کار و کردین !!!
اصلا بیاین روزو عوض کنیم ، کی گفته فلان روز باشه !!!!
آخرشم بعد از کلی بحث و جدل به هیچ نتیجه ای نرسیدند!!!!!!!!
همشون فراموش کردن که اصلا روز مهم نیست . این مهمه که ما تو این جامعه بسته که همه عقاید زیر لاشه استریت ها خفه میشه ، ما یک روز فقط یک روز بدور از هر همه تفاوت ها و اختلاف سلیقه ها بیایم بیرون و داد بزنیم : مااااااااااا هستیم . درسته که الان حرکت خیلی کوچیکه اما 2 سال دیگه 5 سال دیگه 10 سال دیگه بزرگتر و بزرگتر میشه !!!!!
باعث میشه هم جنس گراهای بیشتری یا حتی استریت های بیشتری از خودشون شهامت نشون بدن و سطح آگاهی شون نسبت به ما و خواسته ها و وافعیت ها و گرایش هامون بیشتر شه !!!!!
باعث میشه که بالاخره ما هم خودمون و مطرح کنیم ……
تا بدونن که هستیم …..
حالا چه فرقی می کنه که این روز اول فروردین یا مرداد باشه یا روز 30 سال کبیسه ، یا روز تولد امام خمینی ، یا مرگ بابای احمدی ن-ژ-ا-د!!!!
ما اصل مطلب و گذاشتیم و چسبیدیم به حاشیه …….
دیگه یادمون رفته که نفس گذاشتن یک همچین روزی اینه که ما با هم همدل و یکرنگ بشیم ، نه اینکه سر اینکه این روز چه روزی باشه ، بی خود عربده کشی راه بندازم و پته همو بریزیم رو آب و هیکل همدیگه رو قهوه ای کنیم ……
– با عرض پوزش از حضار محترم از بابت کلمات و لحن رکیک استفاده شده —

مام دیگه بی خیال این روز شدیم…
خلاصه خیلی وقت بود که دوستم و ندیده بودم اصلا موضوع دست بند کلا از یادم رفته بود ، تا اینکه امروز دیدمش ….
بعد از احوال پرسی گفت : اگه گفتی امروز چه روزیه : گفتم 1 مرداد واسه چی ؟؟؟؟
بعد دست کرد تو جیبشو یک دست بند خوش رنگ با رنگ های شاد و خوشگل رنگین کمونی
آورد بیرون و گفت : بیا اینم دست بندت دیدی آخر 1 مرداد بهت رسوندم
ازش گرفتم و گفتم : باب دمت گرم ، خیلی باحالی ، دمت گرم و بعد یک ماچ گذاشتم رو لپش و گفتم . ببین من به هر کسی ماچ نمی دماااااا
!!!! برو حال کن :) :)

بعد دست بند و گرفتم و دستم کردم …..
با همون دست بند اومدم تو خیابون .
آستینمم زدم بالا ، با خودک گفتم به من چه که یه عده واسه چیزای بیخود داد و بیدا کردن و حیثیت این روزو به باذ فنا دادن ، اما برای من این روز روز ملی هم جنس کراهاست
روز خودم
روز آدم هایی مٍثل من
با حسی مثل من
می دونم که علنا کاری نکردم، ولی همین حرکتم واسه من تا همین چند وقت پیش با خودم می جنگیم آیا تو ایتنرنت وبلاگ بزنم و بگم من هم جنس گرا هستم ، خیلی بزرگه
با توجه به اینکه من با این تیریپ پسرونه ام که تابلوی خاص و عام هستم !!!!!!
ولی باید یک ذره حس همکاری و همدلی مونو ببریم بالاتر ، اگه بخوایم به جایی برسیم باید به جای عربده کشی و زیراب زنی و استفاده بی مورد از دهن ، از منطق مون استفاده کنیم و بدونیم اساس این حرکت چی بود !!!!!
این روز فقط برای من نیست ، برای تو نیست ، برای امسال و سال دیگه و 3 سال دیگه نیست
برای اون بچه هایی که ممکنه 40 سال دیگه به دنیا بیان و هم حس تو و من باشن ، بیاین ما برای خودمون و برای اونا یک کاری بکنیم ………
ما هرکاری بکنیم تو تاریخ ثبت میشه بذارید هم حس های ما تو آینده بهمون افتخار کنن
بیان اسممون و حس مونو ، حقمونو تو تاریخ فریاد بزنیم…………………..
just it !!!

No comments yet

پاسخی بگذارید

