Skip to content

Ebi blue news: تقدیم به همه بچه های دگرباش ایرانی

2011/08/11
by

پیوند به منبع

تقدیم به همه بچه های دگرباش مقیم ایران :
یه شناسنامه دارم,اسم دارم,آدرس و نشونی خونه دارم…مادر پیرم شبا منتظره,واسه گریه کردنم شونه دارم…دوسه تا دفتر پر از شعر دارم,ایده های ناب,آره خیال و خواب… پوستم از عشقه,من احساس دارم,چند تا آرزو,یه کم واقعیت,کلی سراب.
بال پرواز دارم,آسمون باز دارم…حاظر و آماده ام,میل آغاز دارم…چشم دیدن دارم,گوش شنیدن دارم…اما من مجوز *نفس کشیدن ندارم*…

این ترانه را میتوانید در آدرس زیر بشنوید :

http://www.youtube.com/watch?v=eZlP-5qd2FE

No comments yet

پاسخی بگذارید

