Skip to content

روز جهانی چپ دستان بر همه ی مظلومان مبارک

2011/08/15
by

پیوند به منبع

حسین فاطمی:
(بیست و دوم مرداد ، سیزدهم اوت) روز جهانی چپ دستان عزیز هست+
وقتی به یک دست راستی بگین که چپ دستها هم روز جهانی دارند هم سازمان بین المللی می گند حالا مگه چی شده این قدر خودشونو تحویل می گیرند.
فقط اگه چند روز جای دست چپ ها باشند می فهمند که… .

چند تا از مشکل های خودمون که به نظر آسون می رسند رو نام می برم:
یک : یخچال. باز کردن در یخچال با دس چپ ممکن نیست مگر این که به جای این که جلویت درون یخچال را ببینی، درب یخچال را نگاه می کنی.
دو : چاقو. میوه پوست کردن برای چپ دستان با چاقو هایی که فقط برای راست دستان ساخته شده امکان ندارد.
سه : رایانه. این موسی که همیشه در دست دارم و بهش عادت کردم سمت راست منه. روز های اول با دست چپم استفاده می کردم ولی به خودم گفتم اگر با دست راست عادت نکنم ، یعنی در استفاده از دیگر دستگاه ها به مشکل می خورم
چهار: نیمکت مدرسه. در مدرسه اگر میز بود که هیچ، اگر صندلی بود که بد بخت می شدم. روز ثبت نام کنکور،خوشحال بودم که سرجلسه ی کنکور به مشکل نمی خورم ولی انگار فقط برای سرشماری چپ دستان، این گزینه را به ثبت نام اضافه کرده بودند چرا که اضطراب کنکور با صندلی راست دستان برایم بیشتر شد.
پنج: رانندگی. عوض کردن دنده که جزئی مهم از رانندگی است با دستی انجام می شود که کمتر تسلط داریم؛ شاید عادت کرده باشیم ولی اگر با دست چپ بود خیلی خیلی بهتر بود و مطابق غریزه مون بود.
شش: کمربند شلوار. چرا برای بستن کمربند ، از راست به چپ فشار می دهیم ، چرا برعکسش وجود ندارد؟
این ها فقط شش مورد از ستم (D:) بر قشر چپ دست است.
آیا مظلوم نیستیم؟

No comments yet

پاسخی بگذارید

